تور ارزان چین: مجوز بزرگترین اپراتور ارتباطات چین در آمریکا لغو شد

به گزارش مجله رویای کره ای، در ادامه تنش میان آمریکا و چین، واشنگتن بار دیگر مجوز فعالیت بزرگترین اپراتور ارتباطاتی چین در این کشور را لغو کرد.

تور ارزان چین: مجوز بزرگترین اپراتور ارتباطات چین در آمریکا لغو شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا مجوز فعالیت بزرگترین اپراتور ارتباطات چین برای فعالیت در آمریکا را به بهانه نگرانی های امنیت داخلی پس گرفت.

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اعلام نموده که این اقدام علیه شرکت دولتی تلکام چین اتخاذ شده و علت این تصمیم احتمال نفوذ و یا کنترل دولت چین بر این شرکت بوده است.

این تصمیم در راستای تصمیم سال گذشته دونالد ترامپ مبنی بر قطع شدن ارتباط شرکت های چینی ازجمله هوآوی با بخش زیرساخت های ارتباطاتی آمریکا گرفته شده است. با این حال آزاد شدن مدیر هوآوی در کانادا و عدم استرداد وی به آمریکا باعث شکل گرفتن خوش بینی هایی در ارتباط با بهبود روابط میان دو کشور شده بود.

در ماه می نیز شرکت های China Telecom و China Mobile و China Unicom به علت قرار گرفتن در لیست سیاه از لیست شرکت های حاضر در بازار نیویورک خارج شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1895

به "تور ارزان چین: مجوز بزرگترین اپراتور ارتباطات چین در آمریکا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: مجوز بزرگترین اپراتور ارتباطات چین در آمریکا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید