مدیر آموزشگاه باید استقلالی باشد، نباید ماشین سازی را دست کم گرفت

به گزارش مجله رویای کره ای، محمد نوری عضو هیات امنای آموزشگاه استقلال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ناصر فریادشیران از دوستان قدیمی من و از مربیان توانمند فوتبال ایران است که می تواند در هر پست مدیریتی و یا فنی منشاء خدمت باشد. اما حضور او در آموزشگاه استقلال حتماً با حاشیه هایی همراه می گردد که کار را برای خودش هم سخت می نماید. من هم معتقدم آموزشگاه این باشگاه اول به پیشکسوتان می رسد و آنها در اولویت قرار دارند. به خصوص که استقلال یک باشگاه مربی پرور است و در خانواده این باشگاه کم نیستند مربیانی که قادر به اداره این آموزشگاه باشند.

مدیر آموزشگاه باید استقلالی باشد، نباید ماشین سازی را دست کم گرفت

وی اضافه نمود: البته این نظر شخصی من بود و خود ناصر فریاد شیران هم از میزان علاقه من به خودش اطلاع دارد و این موضوع را هم محبت آمیز عنوان کردم.

عضو هیات امنای آموزشگاه استقلال در مورد سعید مراغه چیان مدیر پیشین آموزشگاه این باشگاه اظهار کرد: مراغه چیان کاپیتان سابق و از پیشکسوتان سالم و خوشنام استقلال است که در این چند ماه زحمت زیادی برای آموزشگاه کشید و کاملاً سلامت کار کرد. از دلایل برکناری اش آگاه نیستم اما امیدوارم هرکجا هست پیروز باشد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد بازی پیشین این تیم مقابل فولاد خوزستان بیان داشت: به شخصه انتظار شکست را از این بازی نداشتم و اصلاً شرایط بازی نوعی نبود که تیم ما شکست بخورد. واقعاً نمی دانم کنار زمین چه اتفاقی افتاد که این طور تمرکز از بین رفت و در نهایت شکست خوردیم. این در شان نام استقلال نبود که یک بازیکن از جریان بازی خارج شده و نیمکت نشینان ما چند دقیقه از آن بی اطلاع هستند. وظیفه سرمربی نیست دنبال بازیکنش در زمین بگردد و این طور مواقع سرپرست و دستیاران باید به سرمربی یاری نمایند و حواس شان به حاشیه ها باشد.

نوری تاکید نمود: باید بازیکنان و اعضای کادر فنی این شکست را فراموش نمایند و به دنبال پیروزی بر ماشین سازی باشند. اگر آرامش به تیم و تمرکز به کادر فنی بازنگردد ماشین سازی هم در استادیوم آزادی برای ما ایجاد دردسر می نماید.

مدافع پیشین آبی پوشان ماشین سازی را تیمی جوان، دونده و با انگیزه دانست و در این خصوص گفت: بازی با استقلال به خودی خود برای هر تیمی ایجاد انگیزه می نماید و در صورتی که ساختار یک تیم جوان باشد، این انگیزه ها چند برابر می گردد. استقلال باید در تمام دقایق بر این بازی تسلط داشته باشد در غیر این صورت ماشین سازی و مربی شجاع و جوان ماشین سازی این جسارت را پیدا می نماید که روی دروازه آبی پوشان ایجاد خطر کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1359

به "مدیر آموزشگاه باید استقلالی باشد، نباید ماشین سازی را دست کم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر آموزشگاه باید استقلالی باشد، نباید ماشین سازی را دست کم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید