مرگ 15 کنیایی در جریان مقررات مقابله با کرونا به دست پلیس

به گزارش مجله رویای کره ای، تعدادی از شهروندان کنیا به علت نقض مقررات آمد و شد برای مقابله با ویروس کرونا توسط پلیس این کشور کشته شده اند.

مرگ 15 کنیایی در جریان مقررات مقابله با کرونا به دست پلیس

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، از 27 مارس تا به امروز ، 15 تن از شهروندان کنیا به علت نقض مقررات منع آمد و شد مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط پلیس این کشور کشته شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از هیات نظارت بر پلیس ، این نهاد مستقل از زمان اعمال مقررات منع آمد و شد در مارس گذشته ، 87 شکایت از اقدامات پلیس کنیا دریافت کرده است.

این هیات مستقل همچنین اعلام کرده است که تحقیقات اولیه نشان می دهد کشته شدن 15 شهروند این کشور و نیز 31 حادثه دیگر در زمان منع آمد وشد ناشی از رفتار پلیس کنیا بوده است.

شکایت شهروندان کنیایی از نیروهای پلیس شامل اقداماتی نظیر اقدام به قتل ، تیراندازی ، آزار و اذیت ، ضرب و شتم ، سرقت و رفتار غیرانسانی بوده است.

از سوی دیگر به گزارش منابع خبری ، یک مامور پلیس به اتهام کشتن یک پسر 13ساله که به هنگام اعمال مقررات منع آمد و شد در بالکن منزل مسکونی ایستاده بود ، بازداشت شده است.

این گزارش همچنین حاکیست که اهالی برخی مناطق نایروبی پایتخت کنیا در اعتراض به رفتار ناشایست پلیس با شهروندان تظاهرات اعتراض آمیز برگزار کردند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجابخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1069

به "مرگ 15 کنیایی در جریان مقررات مقابله با کرونا به دست پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 15 کنیایی در جریان مقررات مقابله با کرونا به دست پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید