مقابله با تروریسم محور گفت وگو تلفنی ظریف با همتای پرتغالی

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه پرتغال درباره روابط دو جانبه و نیز مقابله با تروریسم گفت وگو کردند.

مقابله با تروریسم محور گفت وگو تلفنی ظریف با همتای پرتغالی

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، در گفت وگو تلفنی روز چهارشنبه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و آگوستو سانتوس سیلوا وزیر خارجه پرتغال موضوعات مربوط به حوزه روابط دوجانبه، همکاری های فی مابین جمهوری اسلامی ایران و اروپا در دوره ریاست پرتغال بر اتحادیه اروپایی و همچنین دیدگاه های دوطرف در خصوص حقوق بشر و همچنین مقابله با تروریسم مورد گفت وگو و مصاحبه قرار گرفت.

وزرای امور خارجه ایران و سوئد امروز همچنین در گفت و گوی تلفنی درباره آخرین تحولات بین المللی، موضوعات منطقه ای، تحولات مربوط به برجام و همچنین روابط دوجانبه و کنسولی دو کشور مصاحبه کردند.

وزرای امور خارجه ایران و سوئد آخرین تحولات بین المللی، موضوعات منطقه ای، تحولات مربوط به برجام و همچنین روابط دوجانبه و کنسولی میان دو کشور را در این گفت وگو مورد مصاحبه قرار گرفت.

طرفین در این گفت وگوی تلفنی، بر همکاری و رایزنی در زمینه برقراری صلح و امنیت و ضرورت ارائه کمک های انساندوستانه در یمن و افغانستان تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1422

به "مقابله با تروریسم محور گفت وگو تلفنی ظریف با همتای پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با تروریسم محور گفت وگو تلفنی ظریف با همتای پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید