مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی امروز 14مهر پایان می یابد

به گزارش مجله رویای کره ای، دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی با بیان اینکه امروز 14 مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی است، گفت: این زمان تمدید نخواهد شد.

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی امروز 14مهر پایان می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، محمدحسین قمری دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی خاطرنشان کرد امکان تمدید برای داوطلبان استخدامی در آزمون بخش خصوصی وجود ندارد.

قمری با اشاره به اینکه اطلاع رسانی در زمینه ثبت نام و حضور در آزمون استخدامی بخش خصوصی بار ها و از طرق مختلف اجرا شده است، گفت: به اطلاع تمامی افراد جویای کار، متقاضیان فرصت های شغلی بهتر، دانشجویان و افراد متخصص می رساند نظر به اتمام قطعی مهلت ثبت نام سومین آزمون استخدام بخش خصوصی در تاریخ 1398/7/14هیچ گونه تمدید جدیدی برای ثبت نام در آزمون وجود ندارد و بخش ثبت نام سایت بعد از تاریخ مذکور غیر فعال می شود.

دبیر سومین آزمون استخدام بخش خصوصی با اشاره به روز های انتهای مهلت ثبت نام از متقاضیان جویای کار خواست که هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی بیش از 1750 شرکت دانش بنیان، تجاری، صنعتی و فناور اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود خواهند کرد و پیش بینی می شود در آزمون امسال بیش از 10000 فرصت شغلی ایجاد شود.

قمری گفت: در آزمون امسال 203 عنوان شغلی در هشت گروه شغلی وجود دارد که داوطلبان می توانند برای احراز این مشاغل، توانایی ها، تخصص و شایستگی های خود را به کنندگان شرکت های متقاضی عرضه کنند.

لازم به ذکر است؛ نظر به عدم تمدید مهلت ثبت نام و ترافیک بالای سایت در ساعات انتهای مهلت باقی مانده، شایسته است متقاضیان حضور در آزمون استخدام تا انتها وقت اداری مورخ 1398/7/14 از طریق لینک https://inre.ir/register/step1 اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 452

به "مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی امروز 14مهر پایان می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بخش خصوصی امروز 14مهر پایان می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید