مهلت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها تا 7 مهرماه ادامه دارد ، انتشار اصلاحات و کدرشته محل های جدید

به گزارش مجله رویای کره ای، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد سری دوم اصلاحات و اعلام رشته محل های جدید پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی منتشر شد.

مهلت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها تا 7 مهرماه ادامه دارد ، انتشار اصلاحات و کدرشته محل های جدید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اصلاحات و کدرشته محل های جدید (سری دوم) پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت نموده اند می توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند همچنین به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا انتها روز دوشنبه هفتم مهرماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1231

به "مهلت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها تا 7 مهرماه ادامه دارد ، انتشار اصلاحات و کدرشته محل های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها تا 7 مهرماه ادامه دارد ، انتشار اصلاحات و کدرشته محل های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید