نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی تاکید کرد: این کشور برای رشد و توسعه و مقابله با تهدیدهای دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد و نباید اجازه دهیم این فرهنگ از بین برود .

نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود

به گزارش خبرنگاران، سید مرتضی نیرومند در آیین تجلیل از اعضای خانواده های شاهد و ایثارگر شاغل در این شرکت اظهار کرد: انسان های ناب و بزرگی را در جریان جنگ تحمیلی از دست دادیم و شاید نبود آنها و خلاء ایجاد شده به واسطه آن، مسائل بزرگی برای کشور ایجاد کرد، چرا که اگر امروز امثال شهید باکری، شهید تجلایی و شهید یاغچیان در قید حیات بودند قطعا اتفاقات دیگری در کشور رخ می داد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: آنهایی که به انقلاب و نظام اعتقاد نداشتند و با نیت سوء استفاده سوار کشتی انقلاب شده بودند خوشبختانه در چهل سالگی انقلاب یکی پس از دیگری چهره خود را نشان می دهند و زمان ریزش آنها فرا رسیده است.

وی یادآور شد: کشور ما اکنون در زیر شدیدترین تحریم ها و در کنار دشمنی دشمنانی بسیار قدر، توانسته روی پای خود بایستد و روز به روز پیشرفت کند که این امر به برکت ولایت رخ می دهد و خون شهدا و رشادت جانبازان عزیز، انقلاب ما را بیمه کرده است.

نیرومند با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا امروز وظیفه سنگینی در خصوص حفظ فرهنگ ایثار وشهادت بر عهده دارند، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگرانی که در دستگاه های مختلف شاهد هستند در واقع کننده تمامی خانواده های شاهد و ایثارگرهستند و باید با رفتار خود آبروی این خانواده ها و در واقع آبروی شهدا را حفظ کنند.

وی اضافه نمود: دشمنان تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت به کار می برند و خانواده های شهدا باید به این امر توجه کنند.

وی گفت: ما به وجود ایثارگران و خانواده های شهدا در این شرکت افتخار می کنیم.

در انتها نیز با اهدای لوح سپاس از رزمندگان،ایثارگران و خانواده شهدا شرکت شهرکهای صنعتی تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 425

به "نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت از بین برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید