هفتمین بازیکن کرونایی سامپدوریا هم شناسایی شد، باشگاه جنوایی دیگر اخباری در خصوص این بیماری نمی دهد!

به گزارش مجله رویای کره ای، با ابتلای هفتمین بازیکن تیم فوتبال سامپدوریا به ویروس کرونا، این باشگاه تصمیم جدیدی گرفت.

هفتمین بازیکن کرونایی سامپدوریا هم شناسایی شد، باشگاه جنوایی دیگر اخباری در خصوص این بیماری نمی دهد!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با مثبت اعلام شدن تست فابیو دیپائولی، هفتمین بازیکن مبتلا به ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم فوتبال سامپدوریا معرفی گردید.

در بین تیم های ایتالیایی، سامپدوریا بدترین شرایط را در مقابله با ویروس کرونا دارد. مانولو گابیادینی پس از دنیله روگانی دومین بازیکن سری A بود که جواب تست او مثبت اعلام شد. دیروز باشگاه سامپدوریا اعلام نمود آلبین اکدال، عمر کولی، مورتن ثورسبی و آنتونیو لاگومینا و همچنین دکتر تیم، آمادئو بالداری به این ویروس مبتلا شده اند.

به نظر می رسد تعداد بیشتری از نفرات باشگاه سامپدوریا دچار این ویروس شوند. با این حال سامپدوریا امروز بعدازظهر بیانیه ای منتشر و اعلام نمود دیگر در خصوص تست مثبت احتمالی سایر بازیکنان و کادر سامپدوریا اخباری منتشر نخواهد شد. همچنین قبل از دیپائولی، بارتوش برژینسکی، دیگر بازیکن سامپدوریا هم در اینستاگرام تایید کرد به کرونا مبتلا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 906

به "هفتمین بازیکن کرونایی سامپدوریا هم شناسایی شد، باشگاه جنوایی دیگر اخباری در خصوص این بیماری نمی دهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین بازیکن کرونایی سامپدوریا هم شناسایی شد، باشگاه جنوایی دیگر اخباری در خصوص این بیماری نمی دهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید