همکاری پاکستان با ایران برای مهار کرونا و حفاظت از زائرین

به گزارش مجله رویای کره ای، وزارت امور مذهبی پاکستان از تشکیل کمیته مشترک با ایران برای مهار و مقابله با ویروس کرونا اطلاع داد.

همکاری پاکستان با ایران برای مهار کرونا و حفاظت از زائرین

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، در پی انتشار اخباری مبنی بر بسته شدن مرزهای مشترک پاکستان و ایران پس از شیوع ویروس کرونا در داخل کشورمان وزارت امور مذهبی پاکستان واکنش نشان داد.

نورالحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان در این رابطه گفت: بیشترین تعداد مسافران بین ایران و پاکستان را زائران پاکستانی تشکیل می دهند که تأمین امنیت آنها برای ما اهمیت دارد.

وی گفت: ما هماهنگی های لازم را با دولت ایران انجام داده ایم و کمیته ای مشترک میان دو کشور تشکیل شده است که برای مهار کرونا با هم همکاری خواهند داشت.

قادری گفت: ما ارتباط خوب و نزدیکی با ایران داریم و هر مسئله ای را که به وجود بیاید می توانیم به وسیله تبادل نظر و همکاری دوجانبه حل نماییم.

وزیر امور مذهبی پاکستان افزود: برای حفاظت از زائرین نیز کمیته ای مشترک بین ایران و پاکستان تشکیل شده است که افراد متخصص در آن حضور دارند.

وی پیش از این نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگاران گفته بود: من خود را خادم زائرین می دانم و تمام کوشش خود را برای خدمت به آنها انجام خواهم داد.

بعضی از سایت های پاکستانی از بسته شدن مرزهای این کشور با ایران خبر داده بودند که این خبر به تأیید مقامات اسلام آباد نرسید.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 847

به "همکاری پاکستان با ایران برای مهار کرونا و حفاظت از زائرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پاکستان با ایران برای مهار کرونا و حفاظت از زائرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید