ورود سیلاب به طرقبه و شاندیز مشهد

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: جریان سیلاب امروز نهم فروردین ماه به 100 مکان شامل منزل مسکونی، ویلا و رستوران در شهرهای گردشگری طرقبه و شاندیز شهرستان بینالود واقع در شمال و شمال غرب مشهد خسارت وارد کرد.

ورود سیلاب به طرقبه و شاندیز مشهد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: جریان سیلاب امروز نهم فروردین ماه به 100 مکان شامل منزل مسکونی، ویلا و رستوران در شهرهای گردشگری طرقبه و شاندیز شهرستان بینالود واقع در شمال و شمال غرب مشهد خسارت وارد کرد.

حجتعلی شایانفر عصر آدینه در تبادل نظر با ایرنا اضافه کرد: بارش های رگباری اخیر به ویژه دیشب، موجب افزایش قابل توجه آب رودخانه ها در مناطق طرقبه و شاندیز و آسیب به این تعداد مکان واقع در حریم و بستر رودخانه شد.

وی گفت: این سیلاب خسارت جانی در پی نداشت. سطح آب رودخانه های منطقه هم اینک پایین رفته و ماشین آلات سنگین در حال بازگشایی جهت هستند. همچنین جریان نیروی برق که بخاطر سیلاب قطع شده بود دوباره برقرار شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: در شهرستان های تایباد، صالح آباد و خواف در شرق و جنوب شرق استان نیز که شاهد رگبار شدید باران بودند چندین مورد آبگرفتگی گزارش شده، اما شرایط در آن مناطق عادی است.

شاندیز در فاصله 15 کیلومتری شمال غربی و طرقبه در فاصله 18 کیلومتری غرب مشهد قرار دارند. نوروز پارسال افزون بر سه میلیون و 700 هزار مسافر و گردشگر به این شهرهای ییلاقی و گردشگری رفتند. شهرستان بینالود دارای دو شهر و 20 روستای ییلاقی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 174

به "ورود سیلاب به طرقبه و شاندیز مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سیلاب به طرقبه و شاندیز مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید