وزارت علوم سال جاری از آموزش های کیفی حمایت می نماید ، ورود 800 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه ها

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر علوم گفت: حمایت از آموزش های کیفی و شرکت های دانش بنیان، پارک های علمی فناوری و ... از جمله سال جدید وزارت علوم است.

وزارت علوم سال جاری از آموزش های کیفی حمایت می نماید ، ورود 800 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه افتتاح دفاتر صندوق های پژوهش و فناوری در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران گفت: یک میلیون و 475 هزار دانش آموز و 4 میلیون دانشجو در سال تحصیلی جدید تحصیل می نمایند.

وی با اشاره به آمار دانشجویان جدید الورود گفت: امسال بین 700 تا 800 هزار نفر دانشجوی جدیدالورود که شامل زیر نظام های دولتی و غیردولتی می شوند، مشغول تحصیل می شوند. این ظرفیت بزرگی است و امیدوار هستیم مجموعه دانشگاهی بتواند با قوت و کوشش در امسال شرایط را برای این دانشجویان فراهم سازد.

وزیر علوم در مورد اولویت های وزارت علوم در سال تحصیلی جدید گفت: حمایت از آموزش های کیفی و شرکت های دانش بنیان، پارک های علمی فناوری و ... از جمله برنامه های حمایتی ما در سال جدید به شمار می رود.

وی با اشاره به دیگر برنامه ها گفت: ساماندهی مراکز آموزش عالی از دیگر برنامه های ما هستند برنامه های قطعی جدید را امسال اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 413

به "وزارت علوم سال جاری از آموزش های کیفی حمایت می نماید ، ورود 800 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم سال جاری از آموزش های کیفی حمایت می نماید ، ورود 800 هزار دانشجوی جدید به دانشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید