وزارت نفت با 7 شرکت فناور حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیر کل پژوهشو معاون وزیر نفت گفت: شرکت های بهره بردار وزارت نفت طی رویداد یک چالش یک راه حل با 7 شرکت فناور در حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

وزارت نفت با 7 شرکت فناور حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران شرکت های بهره بردار وزارت نفت که رویداد یک چالش یک راه حل با موضوع کنترل خردگی تجهیزات صنعت نفت با موضوع فناوری نانو با هدف استفاده از محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری نانو در صنعت نفت، توسعه و ارتقای فناوری نانو جهت رفع نیاز های صنعت نفت، کمک به توسعه بازار شرکت های حوزه نانو در چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت و شرکت های تابعه آن با 7 شرکت فناور در حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

خانبیگی مدیر کل پژوهش و معاون وزیر نفت درباره این رویداد گفت: رویداد یک چالش یک راه حل با موضوع خردگی تجهیزات صنعت نفت و موضوع راه حل های فناورانه حوزه نانو تکنولوژی بود چالش ها از 5 مجموعه شرکت های وزارت نفت مطرح شده است هم چنین نشست های B2B در این رویداد برگزار شد و شرکت های دانش بنیان حوزه نانو که تحت مدیریت ستاد ویژه نانو فناوری هستند در حقیقت راه حلانه فناورانه خود را اعلام کردند. طی این دیدار توافق نامه ای امضا شد خوشبختانه امروز نیز شاهد امضای تفاهم نامه بین شرکت های دانش بنیان و مجموعه وزارت نفت بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 661

به "وزارت نفت با 7 شرکت فناور حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت نفت با 7 شرکت فناور حوزه نانو تفاهم نامه همکاری امضا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید