پاسخ تند نخست وزیر ارمنستان به درخواست رهبران جدایی طلب قره باغ

به گزارش مجله رویای کره ای، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درخواست روسای جمهور کنونی و پیشین جدایی طلبان قره باغ مبنی بر آزادی روبرت کوچاریان رئیس جمهور اسبق ارمنستان برای شرکت در مراسم سالگرد اشغال شوشا را رد کرد.

پاسخ تند نخست وزیر ارمنستان به درخواست رهبران جدایی طلب قره باغ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان درخواست باکو ساآکیان و آرکادی قوکاسیان روسای جمهور کنونی و پیشین جدایی طلبان قره باغ مبنی بر آزادی روبرت کوچاریان رئیس جمهور اسبق ارمنستان برای شرکت در مراسم سالگرد اشغال شوشا را رد کرد.

پاشینیان در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد: ارمنستان یک کشور مستقل است و من اجازه نمی دهم که رهبران قره باغ در مسائل داخلی ارمنستان دخالت نمایند. ساآکیان و قوکاسیان در نامه ای که به دادستان ایروان نوشته اند از اتحاد ملی صحبت نموده اند اما این اتحاد صورت نمی گیرد چرا که با مسئولین و اقوامشان که از راه نامشروع میلیونر شده اند نمی توان متحد شد.

نخست وزیر ارمنستان اظهار داشت: سرژ سرکیسیان هنوز هم به من جواب نداده است که چگونه خانواده اش میلیونر شده اند اما سربازان ارمنی نانی برای خوردن پیدا نمی نمایند. من با چنین فاسدانی نمی توانم متحد شوم. خیانت هایی که آن ها انجام داده اند به هیچ وجه بخشیدنی نیستند. در خصوص این خیانت ها صحبت نخواهم کرد اما هیچ زمانی آن ها را نخواهم بخشید. من با مسئولانی که خانواده هایشان میلیونر شده اند متحد نمی شوم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 198

به "پاسخ تند نخست وزیر ارمنستان به درخواست رهبران جدایی طلب قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند نخست وزیر ارمنستان به درخواست رهبران جدایی طلب قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید