پرسپولیس محل میزبانی از رونالدو و یارانش را تعیین کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، باشگاه پرسپولیس در کوشش است تا بتواند در تهران از النصر میزبانی کند اما در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان خواستار بازی نمایدگان ایران و عربستان در کشور ثالت باشد آن وقت شرایط قطعا فرق خواهد نمود.

پرسپولیس محل میزبانی از رونالدو و یارانش را تعیین کرد

به گزارش خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با النصر عربستان همگروه است که این موضوع باعث شده تا صحبت هایی درباره محل میزبانی سرخ پوشان از حریف عربستانی مطرح گردد.

در سال های اخیر ملاقات نمایندگان ایران و عربستان در زمین ثالث برگزار می شد اما با توجه به عادی سازی روابط دو کشور در زمینه های مختلف، این انتظار وجود داشت که بازی تیم های ایرانی و عربستانی بعد از چند سال در خاک این دو کشور برگزار گردد.

با این همه درباره محل میزبانی پرسپولیس و النصر صحبت هایی مطرح شده و حتی گفته می شد تیم عربستانی می خواهد در امارات از پرسپولیس میزبانی کند.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس در کوشش است تا بتواند در تهران از النصر میزبانی کند اما در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان خواستار بازی نمایدگان ایران و عربستان در کشور ثالت باشد آن وقت شرایط قطعا فرق خواهد نمود.

باشگاه پرسپولیس میخواهد در صورتی که مجبور به میزبانی از النصر در کشور دیگری شد امارات یا عمان را به عنوان میزبان این بازی به AFC معرفی کند. این شرایط در حالی است که قرار به برگزاری بازی در کشوری به جز ایران و عربستان باشد اما در صورت فراهم بودن شرایط، استادیوم آزادی میزبان ملاقات پرسپولیس و النصر خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2304

به "پرسپولیس محل میزبانی از رونالدو و یارانش را تعیین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس محل میزبانی از رونالدو و یارانش را تعیین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید