پیروزی پرگل تراکتور و گل گهر، شکست فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان، توقف سایپا برابر ماشین سازی

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- گادوین منشا با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساند هم خود را در صدر جدول بهترین گلزنان حفظ کرد و هم گل گهری ها را یک بار دیگر به صدر برگرداند.

پیروزی پرگل تراکتور و گل گهر، شکست فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان، توقف سایپا برابر ماشین سازی

به گزارش خبرنگاران، شاگردان امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی از ساعت 15 در زمین امام علی سیرجان به دیدار یکدیگر رفتند. این بازی تا دقایق انتهای نیمه اول با تساوی و البته به سردی در پیش بود که در دقیقه 45 گادوین منشا پیروز شد دروازه مشهدی ها را باز کند. در نیمه دوم اما اوضاع به گونه ای دیگر رقم خورد و بازی زیبایی را شاهد بودیم. گل گهری ها که اصلا به دنبال حفظ گل زده خود نبودند حملات زیادی را روی دروازه شهرخودرو برنامه ریزی کردند و توانستند دو بار دیگر توسط منشا دروازه حریف را باز کنند و در حالی که چیزی نمانده بود تا با نتیجه سه بر صفر بازی به انتها برسد، شوت دیدنی صادقی یکی از زیباترین گل های هفته را رقم زد و به این ترتیب برد گل گهری ها به سه بر یک تغییر کرد. بردی که باعث شد امیر قلعه نویی و یارانش باز هم به صدر جدول رده بندی برگردند. این در حالیست که شهرخودرویی ها تا رده چهاردهم جدول رده بندی سقوط کنند.

ترکیب گل گهر سیرجان: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده(77 امین پورعلی)، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، پیمان رنجبری، میلاد زکی پور، سعید صادقی(86 یوسف وکیا)، احمدرضا زنده روح، علی قربان خانی (31 علی اصغر عاشوری) و گادوین منشا

سرمربی گل گهر: امیر قلعه نویی

ترکیب شهرخودرو مشهد: میلاد فراهانی، آزاد جعفرزاده(87 رضا یزدان دوست)، فرشاد فرجی، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، امیرحسین کریمی، امید منصوری(67 ابوذر صفرزاده)، اکبر صادقی(74 علی طاهران)، صادق صادقی، امین قاسمی نژاد(74 حسین مهربان) و رحمان جعفری(67 احمد الجبوری)

سرمربی شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی

دقیقه 45 - مهم ترین اتفاق در این دیدار در همین لحظه افتاد و یک حرکت نفوذی از جناح چپ گل گهری و پاس در عرض بازیکن این تیم، در موقعیت فوق العاده ای به گادوین منشا رسید و این مهاجم گلزن نیز در آخرین دقیقه نیمه اول این بازی دروازه حریف را باز کرد و تعداد گل های خود در لیگ بیستم را به عدد 7 رساند.

دقیقه 65 - مهاجم نیجریه ای سیرجانی ها در این دقیقه هم توانست برای تیمش گلزنی کند. منشا در بین دو مدافع و دروازه شهرخودرو پیروز شد کورس خود را با یک ضربه بیرون پای دقیق به بهترین حالت به انتها برساند و دروازه حریف را برای دومین بار باز کند.

دقیقه 69 - باز هم منشا و باز هم گلزنی، مرد نیجریه ای گل گهری ها باز هم توانست با ضربه دقیق و البته به موقع دروازه بان و مدافعان شهرخودرو اسیر خود کرد. او با این گل توانست هشت گله شود.

دقیقه 77 - اولین گل این بازی برای شهرخودرویی ها در این دقیقه به ثمر رسید. گلی که می توان آن را بهترین گل هفته دانست. صادق صادقی با شوتی فوق العاده پیروز شد دروازه علیرضا حقیقی و گل گهری ها را باز کند.

- نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از هفته هفتم لیگ بیستم به مصاف هم رفتند. نیما انتظاری با شلیک دقیقه انتهای خود توانست 3 امتیاز خانگی را برای نفت مسجدسلیمان به ارمغان بیاورد. نفتی ها با این برد به رده هفتم جدول رده بندی صعود کردند. شاگردان جواد نکونام نتوانستند از دربی خوزستان امتیازی کسب کنند. این نتیجه اولین باخت فولاد خوزستان در لیگ بیستم بود. نفت مسجدسلیمان توانست باخت هفته گذشته خود را جبران کند و سه امتیاز حساس هفته هفتم را کسب کند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی نائیج پور، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی

سرمربی نفت مسجدسلیمان: مجتبی حسینی

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، مهران موسوی، موس کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی، محمد میری (69 ساسان انصاری) ، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد (65 زبیر نیک نفس)، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا، شروین بزرگ (70 آیاندا پاتوسی)

سرمربی فولاد خوزستان: جواد نکونام

دقیقه 1+90؛ نیما انتظاری با یک ضربه تماشایی نتیجه را 1-0 به سود نفت مسجدسلیمان کرد.

- سایپا و ماشین سازی از ساعت 15:00 به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی بدون گل به انتها رسید. سایپا پس از یک پیروزی و چهار مساوی در پنج هفته شروعین لیگ بیستم، در دیدار اخیرش شکست سنگینی مقابل فولاد متحمل شد، اما نارنجی پوشان امروز هم در مصاف با ماشین سازی به تساوی بدون گل رضایت دادند تا یک امتیاز در این دیدار آنها را به رده دهم جدول برساند؛ سبزپوشان فوتبال تبریز هم مثل بازی های قبل در کسب پیروزی پیروز عمل نکردند و با 2 امتیاز قعرنشین ماندند.

در این مسابقه نمی توان بازیکن شاخصی به عنوان مرد برتر زمین نام برد، اما در تیم سایپا مهرداد عبدی و محسن مسلمان نمایش خوبی داشتند و در سمت مقابل امین رضایی و سید ابوالفضل رزاق پور توانستند عملکرد قابل قبولی ارائه دهند. عبدی و مسلمان در میانه زمین کم اشتباه ظاهر شدند و در خلق موقعیت پیروز کار کردند و در آن سوی میدان رضایی با چند واکنش و دفع تو پ به موقع و رزاق پور با نفوذهای خطرناک از سمت چپ موثر ظاهر شدند. ماشین سازی برای هفتمین بازی متوالی نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و با کسب دومین امتیاز در لیگ بیستم قعرنشین لیگ برتر ماند.

- با آمدن مسعود شجاعی، خون تازه ای در رگ های تراکتور جریان پیدا کرده و آن ها پیروز شدند در هفته هفتم پیکان را از پیش روی بردارند. در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های تراکتور و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 1 تراکتور به انتها رسید. محمد عباس زاده، اشکان دژاگه و مهدی تیکدری برای تراکتور گلزنی کردند و گل پیکان را نیز رضا جبیره به ثمر رساند. تراکتور با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد و پیکان نیز 9 امتیازی ماند. از حواشی این بازی می توان به قطع شدن برق ورزشگاه در نیمه دوم اشاره کرد که 20 دقیقه بازی متوقف شد.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری(از دقیقه 68 محمد قنبری)، اشکان دژاگه(از دقیقه 83 عکاشه حمزاوی)، احسان حاج صفی، میلاد فخرالدینی و محمد عباس زاده(از دقیقه 68 حمید بوحمدان)

ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین جدی(از دقیقه 72 محمد ابراهیمی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، امیر روستایی(از دقیقه 84 احسان جودکی)، حسین پورامینی(از دقیقه 46 علیرضا کوشکی)، حجت حق وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عیدی، رضا جبیره(از دقیقه 72 فرزاد حاتمی) و اسماعیل بابایی(از دقیقه 72 آرش قادری)

دقیقه 21/ گل برای تراکتور / حمله قرمزها از سمت راست، سانتر بلند روی دروازه و ضربه سر زیبای مهدی تیکدری یک گل برای تبریزی ها به همراه داشت.

دقیقه 22/ گل دوم برای تراکتور / اشتباه پیکانی ها روی شروع مجدد بازی یک فرصت نصیب دژاگه کرد و او نیز گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه 27/ گل برای پیکان / حمله پیکانی ها، توپی که در محوطه جریمه به رضا جبیره رسید و او نیز با یک شوت دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه 39/ گل سوم برای تراکتور / محمد عباس زاده پیروز به گلزنی برای تراکتور شد. اشتباه روستایی در پاس به عقب، باعث شد عباس زاده به موقعیت تک به تک برسد و پس از جا گذاشتن گلر گل سوم را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1421

به "پیروزی پرگل تراکتور و گل گهر، شکست فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان، توقف سایپا برابر ماشین سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل تراکتور و گل گهر، شکست فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان، توقف سایپا برابر ماشین سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید