تور فرانسه: چطور از فرودگاه نانت فرانسه به مرکز شهر برویم؟

به گزارش مجله رویای کره ای، حمل و نقل فرودگاه نانت | Nantes Airport transportation

فرودگاه بین المللی نانت آتلانتیک فرودگاهی بین المللی در نزدیکی شهر نانت فرانسه است. این فرودگاه در فاصله 8 کیلومتری مرکز شهر نانت قرار گرفته و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. در حال حاضر فرودگاه نانت یکی از بزرگ ترین فرودگاه ها در غرب فرانسه به شمار می رود و سالانه بیش از 5 میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می نمایند. در این مطلب گزینه های حمل و نقل فرودگاه نانت را به شما معرفی می کنیم و راه های دسترسی به مرکز شهر را با شما در میان می گذاریم. اگر قصد سفر به نانت فرانسه را دارید با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور فرانسه: چطور از فرودگاه نانت فرانسه به مرکز شهر برویم؟

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

دسترسی از فرودگاه به مرکز شهر

شهر نانت ششمین شهر بزرگ کشور فرانسه است و در غرب این کشور واقع شده است. این شهر جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوانی دارد و همیشه به علت کیفیت بالای زندگی مورد تقدیر قرار گرفته است. مسافرانی که قصد سفر به نانت را دارند به احتمال زیاد مستقیما بلیط هواپیمایشان را به مقصد فرودگاه نانت رزرو می نمایند. اگر به صورت شخصی قصد سفر به این شهر را دارید ضروری است در خصوص راه های دسترسی به مرکز شهر اطلاعات کافی داشته باشید. شما با استفاده از تاکسی، اتوبوس، تراموا، کرایه اتومبیل و اتوبوس می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. علاوه بر این بسیاری از هتل های بزرگ نانت خدمات ترانسفر را نیز به میهمانان خود ارائه می نمایند. بنابراین اگر در سفر به نانت در هتل اقامت می کنید می توانید با تماس با پذیرش هتل در خصوص سرویس ترانسفر پرس و جو کنید. در ادامه هریک از گزینه های حمل و نقل فرودگاه نانت را به طور جداگانه شرح می دهیم تا با توجه به هزینه و زمانی که در اختیار دارید برترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

اتوبوس شاتل فرودگاه

اتوبوس های شاتل به نام ناوت ائروپورت (Navette Aéroport) یکی از گزینه های خوب حمل و نقل فرودگاه نانت هستند و مسافران را از فرودگاه به مرکز شهر نانت جابجا می نمایند. این سرویس به نام تان ایر (Tan air) نیز شناخته می گردد و یکی از محبوب ترین گزینه های حمل و نقل فرودگاه نانت محسوب می گردد. اتوبوس ها در تمام روزهای هفته فعال هستند، اما فواصل زمانی حرکت آن ها در روزهای هفته و تعطیلات فرق دارد: اتوبوس های شاتل از دوشنبه تا شنبه هر 20 دقیقه یک بار حرکت می نمایند و در روزهای یکشنبه و تعطیلات هر نیم ساعت یکبار به جابجایی مسافران می پردازند. با استفاده از اتوبوس شاتل می توانید در مدت زمان 20 دقیقه به ایستگاه قطار برسید، و در 30 دقیقه نیز به مرکز شهر نانت خواهید رسید.

یک راه مقرون به صرفه تر برای رسیدن به مرکز شهر وجود دارد که البته کمی پیاده روی دارد. اما اگر در پی سفر مقرون به صرفه هستید و وسایل چندانی به همراه ندارید می توانید این راه را نیز امتحان کنید: با 5 دقیقه فاصله از فرودگاه به ایستگاه اتوبوس نوستری بروید و از آنجا سوار خط 3 تراموا شوید. به این ترتیب با هزینه ای حدود 3 برابر کمتر از اتوبوس شاتل می توانید به مرکز شهر برسید. با استفاده از تراموا در مدت زمان 35 دقیقه به مقصدتان در مرکز شهر نانت خواهید رسید. البته اگر چمدان های زیادی همراهتان هست و حوصله پیاده روی ندارید این گزینه پیشنهاد نمی گردد.

تاکسی

در اینجا نیز مثل تمام فرودگاه های جهان، تاکسی راحت ترین و برترین گزینه حمل و نقل فرودگاه نانت است. اگر برای اولین بار به شهر سفر می کنید، چمدان های زیادی همراهتان دارید و یا با کودکتان سفر می کنید پیشنهاد می کنیم از تاکسی بهره ببرید. ایستگاه تاکسی های فرودگاه در مقابل سالن شماره 3 قرار گرفته است. با استفاده از تاکسی در مدت زمان 30 دقیقه (بسته به شدت ترافیک) به هتل و مقصدتان در مرکز شهر خواهید رسید. تاکسی از امنیت بالایی برخوردارند و با وجود قیمت بالاتری که به نسبت وسایل حمل و نقل عمومی دارند بسیاری از مسافران این گزینه را ترجیح می دهند. تاکسی شما را از در فرودگاه سوار می نماید و درب هتل پیاده می نماید. بنابراین لازم نیست نگران راستا، انتخاب وسایل حمل و نقل و گم شدن در شهر باشید.

ترانسفر خصوصی

اگر دوست دارید با رفاه بیشتری به هتل بروید و از قبل مطمئن باشید که راننده منتظر شماست می توانید از سرویس ترانسفر خصوصی بهره ببرید. این سرویس را می توانید قبل از پرواز و به صورت آنلاین رزرو کنید و وقتی به فرودگاه برسید راننده منتظر شما خواهد بود. شرکت های سرویس دهنده از راننده های مجرب استفاده می نمایند که به تمام نقاط شهر کاملا آشنا هستند. علاوه بر این، اگر همراه با کودک خردسالتان سفر می کنید می توانید جایگاه کودک نیز سفارش دهید.

کرایه اتومبیل

اگر دوست دارید در مدت اقامت در شهر نانت از آزادی عمل و استقلال بیشتری برخوردار باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید. کرایه اتومبیل اگرچه ممکن است گران تر از سایر گزینه های حمل و نقل فرودگاه نانت باشد اما اگر 3-4 نفر هستید و هزینه ها را با هم تقسیم می کنید برایتان به صرفه تر نیز تمام خواهد شد. در فرودگاه نانت شرکت های بزرگ و بین المللی مثل سیکست، اویس، باجت، هرتز و یوروپکار حضور دارند و انواع خدمات کرایه اتومبیل را به مسافران عرضه می نمایند. با مقایسه قیمت ها و خدمات می توانید برترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

کرایه اتوبوس

کرایه اتوبوس نیز یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه نانت است که برای گروه های بزرگ مناسب است. اگر تعدادتان زیاد است مسلما کرایه اتوبوس برایتان به صرفه خواهد بود و باعث کاهش هزینه های حمل و نقل می گردد. البته به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید اتوبوس کرایه کنید حتما از قبل و به صورت آنلاین رزرو کنید تا فرصت کافی برای هماهنگی های لازم را داشته باشند.

منبع: getbybus.com

منبع: الی گشت
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2028

به "تور فرانسه: چطور از فرودگاه نانت فرانسه به مرکز شهر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: چطور از فرودگاه نانت فرانسه به مرکز شهر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید