کتابخانه تخصصی کودک در مشهد احداث می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون اداری و اقتصادی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از احداث کتابخانه تخصصی کودک در مشهد اطلاع داد.

کتابخانه تخصصی کودک در مشهد احداث می گردد

رضا دانایی در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: کتابخانه تخصصی کودک در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر مشهد، در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده در بوستان کوهسنگی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: ساختمان این پروژه 300 متر مربع مساحت دارد و جهت ساخت و راه اندازی آن حدود 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون اداری و اقتصادی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این که کتابخانه کودک و آینده با هدف تبدیل شدن به یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و آموزشی کودک در شرق کشور در پنج سال آینده تأسیس خواهد شد، توضیح داد: پویایی و پیشرفت جامعه ایران وابستگی مستقیم به پویایی و توانمندی فکری بچه ها و نوجوانان کشور دارد. برای تحقق این امر شهر مشهد نیازمند کتابخانه ای تخصصی و پویا برای یاری به جامعه بچه ها است که با برنامه ها و فعالیت های گوناگون بتواند در جهت افزایش توانمندی های فکری و کاهش مسائل فکری و رفتاری آن ها کوشش نموده و فضای مناسب برای رشد فکری را در آینده سازان کشور فراهم کند.

وی اضافه نمود: بر این اساس احداث کتابخانه تخصصی کودک در مجموعه فرهنگسرای کودک و آینده مد نظر قرار گرفته و به زودی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1634

به "کتابخانه تخصصی کودک در مشهد احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه تخصصی کودک در مشهد احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید