کشتی آزاد قهرمانی جهان، تاج پادشاهی 86 کیلو بر سر حسن یزدانی؛ طلسم جادوگر آمریکایی شکست، انتقام به وقت شام

به گزارش مجله رویای کره ای، حسن یزدانی در راند چهارم مبارزه اش با دیوید تیلور آمریکایی خاتمه پیروز شد این کشتی گیر را شکست داده و تاج پادشاهی وزن 86 کیلوگرم را از آن خود کند.

کشتی آزاد قهرمانی جهان، تاج پادشاهی 86 کیلو بر سر حسن یزدانی؛ طلسم جادوگر آمریکایی شکست، انتقام به وقت شام

به گزارش خبرنگاران، بعد از روز خوب کشتی گیران کشورمان در روز دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان و رسیدن علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور به فینال اوزان 57، 65، 79 و 92 کیلوگرم؛ مبارزه های فینال و رده بندی چهار وزن اول پیکارها در اسلو برگزار گشت.

در حالی که تماشاگران ایرانی زیادی در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند، حسن یزدانی و دیوید تیلور دیدار فینال وزن 86 کیلوگرم را مقابل هم برگزار کردند. چهارمین جدال دو کشتی گیر این بار هشت هفته بعد از بازی های المپیک 2020 توکیو، در فینال مسابقات جهانی اسلو برگزار گشت.

حسن یزدانی کشتی را خیلی مقتدرانه و با روحیه خوبی آغاز کرد و با خروج پای تیلور از تشک، امتیاز اول به قهرمان کشورمان رسید. در ادامه هم با همین تاکتیک، یزدانی به امتیاز دومش دست پیدا کرد. تایم اول این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود یزدانی تمام شد.

در تایم دوم هم این حسن یزدانی بود که کارش را طوفانی دنبال کرد و دو امتیاز دیگر گرفت. تیلور در ادامه با خاک کردن یزدانی به دو امتیاز رسید، اما این سرانجام کار نبود و یزدانی در ثانیه های سرانجامی دو امتیاز دیگر به دست آورد. حسن یزدانی در سرانجام با نتیجه 6 بر 2 به برتری و مدال طلای مسابقات جهانی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1847

به "کشتی آزاد قهرمانی جهان، تاج پادشاهی 86 کیلو بر سر حسن یزدانی؛ طلسم جادوگر آمریکایی شکست، انتقام به وقت شام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی جهان، تاج پادشاهی 86 کیلو بر سر حسن یزدانی؛ طلسم جادوگر آمریکایی شکست، انتقام به وقت شام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید