کلاهبرداری 500 میلیاردی از 300 نفر در کرمانشاه، متهمان دستگیر شدند

به گزارش مجله رویای کره ای، دادستان کرمانشاه از دستگیری فردی اطلاع داد که با وعده پرداخت سوهای غیرمتعارف توانسته بود 500 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کند.

کلاهبرداری 500 میلیاردی از 300 نفر در کرمانشاه، متهمان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین صادقی از تشکیل پرونده اخلال در نظام مالی در یکی از شهرستان های تابعه استان اطلاع داد و افزود: فردی با وعده پرداخت سودهای غیرمتعارف اقدام به جذب مقدار زیادی پول از مردم نموده و توانسته بود از حدود 300 نفر بالغ بر 500 میلیارد تومان جمع آوری کند.

وی ادامه داد: این فرد با ارائه اطلاعات نادرست افراد را مجاب نموده که با پول آن ها سرمایه گذاری می نماید و اقدام به راه اندازی کارگاه نموده تا در نهایت منجر به کار تولیدی و ایجاد اشتغال گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه تاکید نمود: حسب آنالیز های اجرا شده هیچکدام از این وعده ها صحت ندارد و اقداماتی که اجرا شده بدون اخذ مجوز از مبادی مربوطه است، لذا با تحقیق ضابطین متهم اصلی که به صورت شبکه ای و گروهی کار می کرد شناسایی شد و دو نفر از اعضای این گروه دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه حساب های این افراد مسدود شده و اقدام لازم برای شناسایی اموال و دارایی هایی که با پول مردم خریداری نموده اند اجرا شده است، گفت: توصیه ما به مردم این است که به وعده های غیرمنطبق با واقعیت و وعده هایی که مبنای معقولی برای پذیرش آن نیست توجه ننمایند و مطلع باشند که پهن کردن این دام ها از سوی افراد شیاد انجام می گردد تا از حس طمع مردم سو استفاده نموده و وجوه آن ها را تصاحب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 463

به "کلاهبرداری 500 میلیاردی از 300 نفر در کرمانشاه، متهمان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری 500 میلیاردی از 300 نفر در کرمانشاه، متهمان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید