کلیات بودجه دانشگاه آزاد برای سال جدید تحصیلی تصویب شد

به گزارش مجله رویای کره ای، کلیات بودجه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال جدید تحصیلی در جلسه هیأت امنای این دانشگاه به تصویب رسید.

کلیات بودجه دانشگاه آزاد برای سال جدید تحصیلی تصویب شد

به گزارش خبرنگاران، در بیست و ششمین جلسه هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی، به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنا و با حضور اعضاء، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه دانش بنیان و پژوهشی و به طور نمونه فراوری بذرهای جدید و برنامه های پیش رو در بخش های مختلف ارائه شد.

دکتر ولایتی در این جلسه با اشاره به ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای حمایت فعالیت های پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی، بر توسعه این اقدامات تأکید کرد.

رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های ارزشمند دانشگاه گفت: فعالیت های مرتبط در این زمینه مثبت بوده، اما با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند بیش از پیش گسترش یابد. لازم است گام های مؤثرتری را همراه با برنامه ریزی و ترسیم چشم انداز در این حوزه عملیاتی و اجرایی کرد.

در این جلسه اعضاء نیز با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های اجرا شده در حوزه حمایت از فعالیت های دانش بنیان برای ارتقاء دانش و یاری به تأمین نیازمندیهای کشور و از طرفی یاری به درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه جلسه نیز بودجه دانشگاه آزاد اسلامی مورد بحث و گفتگو نهاده شد و کلیات آن به اتفاق آرا مورد تصویب نهاده شد.

همچنین در بخش سیاست های اجرایی بودجه، 21 بند از فصل درآمد و هزینه با اصلاحات مورد نظر به تصویب رسید.

لازم به ذکر است سال اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی با تصویب هیأت امنا هماهنگ با آغاز سال تحصیلی تنظیم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 400

به "کلیات بودجه دانشگاه آزاد برای سال جدید تحصیلی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیات بودجه دانشگاه آزاد برای سال جدید تحصیلی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید