گروسی: استقلال ترسو بازی می نماید

به گزارش مجله رویای کره ای، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان با استرس فوتبال بازی کردند.

گروسی: استقلال ترسو بازی می نماید

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

محسن گروسی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: در نیمه اول مربیان به دنبال این بودند تا ببیند تیم حریف چه نقشه ای برای پیاده کردن در زمین دارد و در کل باید گفت در نیمه اول بازی زیبایی از دو تیم شاهد نبودیم و بازی تیمی نتوانست رجحان نسبی در نیمه اول کسب کند.

او ادامه داد: آغاز نیمه دوم هم خیلی خوب نبود و دو تیم بازی را خوب آغاز نکردند. استقلال بعد از اینکه گل اول را به ثمر رساند، مقداری عقب کشید و صنعت نفت آبادان رجحان نسبی پیدا کرد و استقلال را تحت فشار قرار داد تا به گل رسید.

گروسی اضافه کرد: استقلال در این بازی به یک گل بسنده نموده بود. در این بازی چند موقعیت دیگر هم توانست ایجاد کند اما نتوانست پیروز میدان باشد. آبی پوشان بعد از گل اول ترسو بازی کرد. این تیم بعد از گل اول پاس های اشتباه زیادی داد و این نشان دهنده این است که شاگردان محمود فکری یک استرس خاصی بعد از زدن گل دارند و باید این مساله در تیم مورد آنالیز قرار بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خاتمه گفت: تا اینجای کار رقبا هم نتوانسته اند نتایج ایده آلی کسب نمایند و امتیازات به همدیگر نزدیک است. با این وجود استقلال باید از امتیازات خانگی بیشترین استفاده را ببرد. شاگردان محمود فکری می توانستند برنده این ملاقات باشند اما این اتفاق رخ نداد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1416

به "گروسی: استقلال ترسو بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی: استقلال ترسو بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید