گزارش AFC از عملکرد تیم فوتبال بانوان ایران مقابل سنگاپور

به گزارش مجله رویای کره ای، سایت AFC در گزارشی به تحلیل بازی تیم فوتبال بانوان ایران مقابل سنگاپور پرداخت. در این بازی تیم ایران پیروز شد که با نتیجه 6 بر صفر سنگاپور را شکست دهد.

گزارش AFC از عملکرد تیم فوتبال بانوان ایران مقابل سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از AFC، تیم ملی فوتبال بانوان ایران پیروز شد در مسابقه های قهرمانی آسیا با نتیجه 6 بر صفر سنگاپور را شکست بدهد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی در این زمینه نوشت: عملکرد فوق العاده سارا قمی به تیم ملی فینال ایران یاری کرد تا در گروه D با نتیجه 6 بر صفر تیم سنگاپور را شکست بدهد. این پیروزی امید ایران برای راهیابی به مسابقات جام آسیایی 2018 AFC در اردن را افزایش می دهد. این اولین برد تیم ایران در مسابقات انتخابی بوده است. روز دوشنبه تیم ایران مقابل میانمار با نتیجه 2 بر صفر بازنده شد.

سارا قمی، مهاجم 29 ساله ایران در هر کدام از دو نیمه یک گل زد و در مقابل دفاع تیم سنگاپور قدرتمند ظاهر شد. تیم مریم آزمون به خوبی توانست کنترل بازی را به دست بگیرد و با ایجاد کرنرهای مختلف شانس های گل ایجاد نمایند.

فشار ایران در اوایل بازی بی نتیجه نماند و زهرا قنبری از نقطه پنالتی توانست بعد از 14 دقیقه گل را به ثمر برساند. در کمتر از یک دقیقه بعد با گل قمی اختلاف سنگاپور و ایران به دو گل رسید. بدین ترتیب اعتماد به نفس تیم ایران افزایش یافت و به آنها یاری کرد تا برای پیروزی بجنگند. دو مهاجم سنگاپور نتوانستند تاثیری بر نتیجه داشته باشند. در مقابل بازیکن کلیدی ایران قمی، قنبری و شبنم بهشت یاری کردند تا فزونی ایران تا نیمه دوم ادامه داشته باشد.

در نیمه دوم قمی گل دوم خود را به ثمر رساند که فزونی ایران را قطعی کرد. بعد از این دقایق تیم سنگاپور دچار خستگی گردد و در زمان تنها 5 دقیقه به خاتمه بازی فاطمه قاسمی گل چهارم را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد فروغ مورسی، گل پنجم را زد و در دقایق خاتمه بازی همین بازیکن گل ششم را نیز به ثمر رساند تا عملکرد ایران به بهترین شکل نشان داده گردد. ایران با این عملکرد می تواند منتظر یک بازی خوب در روز یکشنبه باشد. این تیم سه روز استراحت دارد و در روز یکشنبه با تیم ویتنام بازی می نماید.

مریم آزمون بعد از این پیروزی گفت: بعد از بررسی بازی سنگاپور با سوریه ما فهمیدیم کار باید کوشش زیادی داشته باشیم. به همین دلیل ما از سه فوروارد استفاده کردیم. باید از هر شانسی برای گل زدن استفاده می کردیم. بعد از یک شکست به این بازی آمده بودیم و باید در این بازی خود را دوباره بازی می یافتیم. سارا قمی یکی از بهترین بازیکنان ایران است. تنها او بلکه تمام تیم امروز خوب بازی کرد اما عملکرد قمی بسیار عالی بود. هیچ وقت نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد. نمی توانیم بگوییم در بازی های دیگر چه اتفاقی می افتد. بعد از بازی با ویتنام خواهیم فهمید که چقدر در این بازی ها شانس داریم.

چن کایینگ مربی تیم سنگاپور نیز بعد از این بازی گفت: رقیبان ما از نظر فیزیکی بسیار قوی بودند و مهارت زیادی داشتند. آنها خیلی خوب بازی کردند. این درس خوبی برای بازیکنان ما بود. برای بازی بعد بچه های ما از نظر روحی آماده تر خواهند بود. آنها منتظر بازی بعد هستند و به آن به شکل یک چالش نگاه می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 513

به "گزارش AFC از عملکرد تیم فوتبال بانوان ایران مقابل سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC از عملکرد تیم فوتبال بانوان ایران مقابل سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید