12 درصد نیروهای شهرداری کرمان، بانوان هستند

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/کرمان شهردار کرمان به انتصاب بانوان در حوزه های مدیریت شهری در این دوره اشاره نمود و گفت: کوشش کردیم در این دوره، با شناسایی استعدادها و ظرفیت های بانوان کارمند، از آن ها در حوزه های مدیریتی شهری استفاده کنیم ضمن اینکه در حال حاضر 12 درصد از نیروهای شهرداری کرمان را بانوان تشکیل می دهند.

12 درصد نیروهای شهرداری کرمان، بانوان هستند

سیدمهران عالم زاده در نشست مجازی تکریم و تجلیل از بانوان شهرداری کرمان با تبریک دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) اظهار کرد: از ابتدای این دورۀ مدیریت شهری یکی از موضوعات مهم، توجه ویژه به حوزۀ بانوان در شهر کرمان بود و به همین منظور امور بانوان شهرداری کرمان راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: در این دوره پیگیری های زیادی برای تکمیل پارک های بانوان انجام شد و در این راستا پارک بانوان آفتاب در منطقه سه به بهره برداری رسید؛ ضمن اینکه دو پارک بانوانی که در سنوات قبل ساخته شده بود، بهسازی شد.

شهردار کرمان بیان نمود: پارک مدیریت در منطقه یک شهری هم به زودی به مجموعۀ پارک های بانوان اضافه خواهد شد تا بانوان از این پارک ها در فضای مختص به خودشان به راحتی استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی خانه های فرهنگ مهربانوی شهر و سرای سلامت بانوان، از دیگر اقدامات است که موجب می گردد فضاهایی با رویکرد فرهنگی، ورزشی، هنری و سلامت ویژه بانوان، در مناطق پنج گانه داشته باشیم، بیان نمود: نخستین خانه فرهنگ مهربانوی شهر و سرای سلامت بانوان فردا به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) افتتاح می گردد.

شهردار کرمان اضافه کرد: امیدواریم تا خاتمه این دوره از مدیریت شهری بتوانیم چهار سرای مهربانوی دیگر در مناطق شهری راه اندازی کنیم تا همۀ مناطق پنج گانه، خانه فرهنگ ویژۀ بانوان داشته باشند.

عالم زاده همچنین به انتصاب بانوان در حوزه های مدیریت شهری در این دوره اشاره نمود و گفت: کوشش کردیم در این دوره، با شناسایی استعدادها و ظرفیت های بانوان کارمند، از آن ها در حوزه های مدیریتی شهری استفاده کنیم ضمن اینکه در حال حاضر 12 درصد از نیروهای شهرداری کرمان را بانوان تشکیل می دهند.

وی توضیح داد: تقریباً دو برابر سطوح مدیریتی شهرداری به نسبت جمعیت، به بانوان اختصاص داده شده که به دلیل توان، تعهد، تخصص، ظرفیت و استعداد بانوان بوده است.

عالم زاده ادامه داد: مدیریت شهری، به این ظرفیت و توان توجه نموده و از حضور بانوان در سطح مدیریت شهرداری (از معاون شهردار تا معاون شهرداران مناطق و سازمان ها و سایر مدیران ستادی) استفاده نموده که نشان می دهد که اگر بانوان خودباوری و اعتمادبه نفس داشته باشد، می توانند سطوح مدیریتی بیشتری را در اختیار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بانوان علاوه بر مسئولیتی که در حوزۀ کاری دارند، در خانه نیز رسالت و وظیفۀ سنگین و مهمی به عنوان مادر و همسر بر عهده دارند، گفت: از بانوان شاغل در شهرداری می خواهم اگر مسایل و مسئله ای در حوزه های مختلف شهرداری در امور بانوان وجود دارد، منتقل نمایند تا برای برطرف آن ها کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1488

به "12 درصد نیروهای شهرداری کرمان، بانوان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 درصد نیروهای شهرداری کرمان، بانوان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید