2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران برای مبارزه با آمریکا در عراق اعلام آمادگی کردند

به گزارش مجله رویای کره ای، 2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران با امضای طوماری که متن آن خطاب به معاون حشدالشعبی عراق نوشته شده است برای مبارزه با آمریکا اعلام آمادگی نموده اند.

2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران برای مبارزه با آمریکا در عراق اعلام آمادگی کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، 2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران با امضای طوماری که متن آن خطاب به ابوفدک محمداوی معاون حشدالشعبی عراق نوشته شده است برای مبارزه با آمریکا اعلام آمادگی نموده اند.

متن این نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای ابو فدک المحمداوی

نایب رئیس محترم هیئت حشدالشعبی عراق

با صلوات بر محمد و آل محمد(صلی الله علیه و آله) و عرض سلام و احترام، نیک مستحضرید که جوانان ایرانی در طول عمر خویش با این فکر و امید شب و روز خود را گذرانده اند که روزی تمام قد در برابر استکبارجهانی و شیطان عظیم دست به اسلحه برداشته و علاوه بر مجاهدت در میدان های فرهنگ و اقتصاد و علم، در میدان نظامی نیز توفیق مجاهدت و مقابله با دشمنان اسلام نصیبشان شده و در این راه جان خود را برای حفظ اسلام و مقاومت اسلامی فدا نمایند.

امروز برای ما میدان کاملا شفاف است و هر مسلمان منصفی گواهی خواهد داد که حشدالشعبی عراق لشگر اسلام و جبهه حق است و آمریکای جنایتکار در رأس جبهه باطل قرار داشته و شیطان عظیم است. حال که تروریست های آمریکایی و سرنموده ایشان آقای مکنزی، قصد کندن قبرهای خود در عراق را داشته و مقاومت عراق را تهدید به حمله نموده اند ما جوانان ایرانی آمادگی خود را جهت سرانجام دادن به نفس های خباثت آلود فرماندهان آمریکایی اعلام داشته و آماده ایم تا تحت فرماندهی شما در هر میدان سخت و دشواری پای نهاده و از بذل هیچ هزینه ای در این جهت نهراسیم، باشد که رستگار شویم.

جمعی از دانشجویان، طلاب و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و حوزه های علمیه ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 973

به "2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران برای مبارزه با آمریکا در عراق اعلام آمادگی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2000 نفر از دانشجویان و مردم ایران برای مبارزه با آمریکا در عراق اعلام آمادگی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید