30درصد ارزش معاملات به بازار ابزارهای نوین اقتصادی اختصاص یافت

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرابورس ایران، شاخص کل فرابورس ایران امروز یکشنبه 21 بهمن ماه 97 پس از تجربه کاهش حدود یک واحدی، در خاتمه معاملات به سطح 1933 واحدی رسید و حمایت نمادهای میدکو و مارون از آیفکس نیز نتوانست بر اهرم منفی و 6 واحدی نماد ذوب غلبه کند.

30درصد ارزش معاملات به بازار ابزارهای نوین اقتصادی اختصاص یافت

رصد نمادهای فرابورسی نشان می دهد در روزی که گذشت نماد قاسم بیشترین افزایش قیمت و نماد زبینا بیشترین کاهش قیمت را تجربه نموده اند و عنوان پُربازدیدترین ها به سه نماد ذوب، سمگا و زدشت رسیده است.

در ادامه، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، گوهران، پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه و تقسیم سود نقدی، امروز بازگشایی شد و 1370 ریال قیمت خورد.

همچنین نماد معاملاتی شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان، وگستر، به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در روز چهارشنبه 24 بهمن ماه 97، در خاتمه معاملات امروز متوقف و توقف نماد معاملاتی کیسون به منظور برطرف ابهام یا اصلاح اطلاعات منتشر شده نیز حداکثر برای 2 روز کاری تمدید شد.

بازار سهام فرابورس نیز در روزی که گذشت شاهد دست به دست شدن 298 میلیون سهم به ارزش 730 میلیارد ریال در مجموع دو بازار اول و دوم خود بود و نماد ذوب با حجم معاملاتی 140 میلیون سهمی به ارزش 190 میلیارد ریال به لحاظ ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملاتی در این دو بازار صدرنشین شد.

به علاوه، بازار پایه در روز جاری به استقبال معامله 298 میلیون سهم به ارزش 914 میلیارد ریال رفت.

از طرف دیگر در بازار ابزارهای نوین اقتصادی و در قالب معاملات اوراق تسهیلات مسکن، اوراق بدهی و صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله امروز 9 میلیون ورقه به ارزش 705 میلیارد ریال میان معامله گران دست به دست شد که نماد اعتماد با معاملاتی به ارزش بیش از 112 میلیارد ریال از نظر ارزش معاملاتی در این بازار صدرنشین شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 149

به "30درصد ارزش معاملات به بازار ابزارهای نوین اقتصادی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30درصد ارزش معاملات به بازار ابزارهای نوین اقتصادی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید