8 هتل مقرون به صرفه با طراحی زیبا در سراسر جهان

به گزارش مجله رویای کره ای، در هنگام مسافرت و در آن زمانی که می خواهید محل اقامت خود را انتخاب کنید، علاوه بر اتاق های اجاره ای یا اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت، یک حد وسط نیز وجود دارد و آن اقامت در هتل های مقرون به صرفه است. اگرچه بیشتر افراد با شنیدن نام هتل های مقرون به صرفه، به یاد هتل های کثیف و تنگ و تاریک می افتند اما همواره این طور نیست. بعضی از هتل های مقرون به صرفه، علاوه بر اینکه قیمت های مناسبی دارند؛ از طراحی و دکوراسیون زیبا و ویژگی های مناسب نیز برخوردار هستند.

8 هتل مقرون به صرفه با طراحی زیبا در سراسر جهان

هتل ال پتیو 77، مکزیکو سیتی

هتل اِل پتیو (El Patio) در محله کلونیا سان رافائل (Colonia San Rafael) در مکزیکو سیتی واقع شده است. اگرچه امکانات و اسباب و اثاثیه داخل اتاق ها کم است، اما اتاق ها بسیار شیک هستند و دکوراسیون زیبایی دارند. ورودی و راهرو های هتل مملو از گیاهان و گلدان های زیبا است. اتاق های شیک، اینترنت رایگان، نزدیک بودن به ایستگاه مترو، دوچرخه های اجاره ای برای گشت و گذار در منطقه، برگزاری تور و معرفی جاذبه های گردشگری منطقه از ویژگی های این هتل است. سرو صبحانه رایگان جزو خدمات هتل است و یک شب اقامت در این هتل بین 87 تا 114 دلار هزینه خواهد داشت.

هتل پرکتیک، بارسلونا

در بارسلونا چهار هتل پرکتیک (Praktik) وجود دارد. اما این هتل-بوتیک در نزدیکی باغی بزرگ واقع شده است با اتاق های دنج، راحت و پر نور که دیوارهای آن با انواع تابلوهای زیبا تزئین شده است. در قسمت پذیرش هتل، قفسه هایی که مملو از کتاب هستند و گلدان های زیبا به چشم می خورد.

مکان های عمومی و محوطه بیرونی هتل نیز آرام و دنج است و چشم اندازی از یک باغ سرسبز پیش روی مهمانان هتل واقع شده است. نزدیک بودن به ایستگاه مترو، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان، سرو غذا در داخل اتاق ها از دیگر ویژگی های این هتل است. یک شب اقامت در این هتل 67 یورو هزینه خواهد داشت.

هتل ولک شاتل، آمستردام

این هتل ویژگی های خاص و عجیبی دارد. در مقرون به صرفه ترین اتاق های ولک شاتل (Volkshotel) ستون هایی از بتن دیده می گردد. این اتاق های کوچک بیشتر برای سفرهای کاری مناسب هستند. در فضای کوچک این اتاق ها، یک سرویس بهداشتی با دوش ایستاده، تلویزیون و گاوصندوق وجود دارد، اما مهمانان این هتل می توانند از پنجره های بزرگ اتاق ها، چشم اندازی از شهر را ببینند. در طبقه آخر این هتل هفت طبقه، یک کافه رستوران با چشم اندازی زیبا از شهر آمستردام وجود دارد.

برای کسانی که مایل هستند کمی ولخرجی نمایند و هزینه بیشتری را بپردازند، این هتل دارای چند اتاق ویژه است. در تصویر بالا اتاقی را می بینید که با سبک خاصی طراحی و نقاشی شده است. اسباب و اثاثیه این اتاق دارای خطوط واضح و زوایای تند هستند و دیوارها به رنگ های خاص و غیرمعمول نقاشی شده اند. هزینه اقامت در اتاق های کوچک این هتل 66 دلار است.

هتلی عجیب و غریب با نام Hotel not Hotel

اتاق های این هتل به طرزی عجیب و غریب ساخته شده اند؛ به طوری که پشت قفسه های کتابخانه مخفی شده اند. هنگامی که قفسه های کتاب بر روی یک محور می چرخند ناگهان از پشت این قفسه ها اتاق هایی کوچک با دو تخت خواب نمایان می گردد.

این اتاق ها تنها اتاق های عجیب و غریب این هتل نیستند، بقیه اتاق ها نیز این ویژگی را دارند. این تختخواب ها درون خانه ای چوبی قرار داده شده اند که دیوارهای چوبی آن با لیزر حکاکی شده است. اتاق های این هتل فقط اتاق نیستند بلکه یک اثر هنری محسوب می شوند و هر یک از آن ها به طور منحصربه فرد و مفهومی طراحی شده اند. هزینه اقامت در این هتل 89 دلار است.

هتل آستل، برلین

اتاق های هتل آستل (Ostel) کاغذ دیواری های زیبایی دارد که به سبک دهه 80 است و حال و هوای آن دوران را به مسافران القا می نماید. حتی اسباب و اثاثیه و مبلمان اتاق ها حس و حالی را به مسافران می دهند که گویی آن ها را به زمان های گذشته و به دورانی می برد که آلمان شرقی وجود داشته است. هزینه یک شب اقامت در این هتل 46 دلار است.

هتل ایستالاژم، پرتغال

این هتل گردشگاهی ساحلی است که در منطقه Ponta do sol در جزایر مادیرا ( Madeira) و در کشور پرتغال واقع شده است. اتاق های پر نور این هتل تفریحی، از دکوراسیون زیبا و در عین حال بسیار ساده برخوردار هستند. منظره ها دیدنی این منطقه یکی از مهم ترین دلایلی است که مسافران، این هتل را انتخاب می نمایند. هتل ایستالاژم (Estalagem) بر روی بلندی و در میان صخره ها، رو به اقیانوس اطلس ساخته شده است. یک راستا پیاده روی نیز وجود دارد که بخشی از ساختمان هتل است. مهمانان هتل با طی کردن این راستا چشم اندازی بسیار زیبا از منطقه و صخره های اطراف را خواهند دید.

برخی قسمت های هتل مانند استخر سرپوشیده هتل، رو به اقیانوس ساخته شده است و چشم اندازی مبهوت نماینده از اقیانوس پیش روی مهمانان قرار می دهد. زمین تنیس، استخر، سالن ماساژ و اسپا، پارکینگ اختصاصی و امکانات ویژه برای افراد با معلولیت جسمی از دیگر امکانات خاص این هتل است. هزینه اقامت در این هتل 100 دلار است.

هتل بنانا بک پکرز، سئول

هتل بنانا بک پکرز (Banana Backpackres) بیشتر شبیه به یک هاستل است تا یک هتل. مکان های عمومی و امکانات رختشوی خانه این هتل، باعث شده که بیشتر به یک هاستل شباهت داشته باشد. با وجود این ویژگی ها، اتاق های شخصی و سوئیت نیز در این هتل وجود دارد که دکوراسیون زیبای آن ها باعث می گردد که این مکان به یک هتل نیز شباهت داشته باشد. هزینه اقامت در اتاق های شخصی 27 دلار است، اگرچه اقامت در اتاق های ویژه و سوئیت ها، هزینه بیشتری خواهد داشت.

هتل 55، لندن

با رزرو کردن یک اتاق در این هتل که در منطقه ایلینگ در غرب لندن واقع شده است، اتاقی راحت و دنج با تخت خواب های بزرگ خواهید داشت. سوئیت های این هتل دارای آشپزخانه های کوچک، تلویزیون های فلت اسکرین که بر روی دیوار نصب شده اند، مبلمان و اسباب و اثاثیه شیک و مدرن هستند. هرگز نمی توان تصور کرد که یک هتل مقرون به صرفه بتواند به این میزان شیک و مدرن باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به سرو غذا در داخل اتاق ها، وجود امکانات ویژه برای افرادی که معلولیت جسمی دارند، پارکینگ رایگان و سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها اشاره نمود. هزینه ی یک شب اقامت در این هتل از 93 دلار آغاز می گردد و اقامت در برخی از اتاق ها هزینه بیشتری را در برخواهد داشت.

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1975

به "8 هتل مقرون به صرفه با طراحی زیبا در سراسر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 هتل مقرون به صرفه با طراحی زیبا در سراسر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید