اویوا: به خوبی کاشیما آنتلرز را مهیای بازی با پرسپولیس می کنم، هدف ما قهرمانی است

به گزارش مجله رویای کره ای، سرمربی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن از عزم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد.

اویوا: به خوبی کاشیما آنتلرز را مهیای بازی با پرسپولیس می کنم، هدف ما قهرمانی است

به گزارش خبرنگاران، در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، بعدازظهر امروز (چهارشنبه) سوون سامسونگ کره جنوبی در خانه خود تن به تساوی 3 3 مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن داد. در مجموع دو دیدار رفت و برگشت هم این تیم کاشیما آنتلرز بود که 6 بر 5 پیروز و راهی فینال این دوره از رقابت ها شد.

اویوا، سرمربی 46ساله تیم کاشیما آنتلرز ژاپن پس از صعود به فینال دیدار لیگ قهرمانان آسیا گفت: 2 بازی اخیر این رقابت ها مسائل زیادی برای بازیکنانم ایجاد کرد اما آنها تا زمان رسیدن به بازی فینال تسلیم نشدند. هر چیزی برای تیم کاشیما آنتلرز امکان پذیر بود زیرا بازیکنان متحد و منسجمی در اختیار داشتیم. همواره به بازیکنانم اعتماد می کنم و ارزش زیادی برای آنها قائل هستم.

وی درباره نخستین حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا و آماده سازی کاشیما آنتلرز برای مسیر باقی مانده گفت: ما در فینال هستیم اما این هدف ما نیست. هدف مان فتح جام قهرمانی است. 2 بازی برای مان باقی مانده و می خواهم کاشیما آنتلرز را به خوبی مهیا کنم.

سرمربی تیم کاشیما آنتلرژ ژاپن درباره رمز صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: بازیکنانم در بازی امروز برابر سوون سامسونگ خیلی خوب با یکدیگر در زمین صحبت می کردند. حتی شرایط بحرانی در طول بازی به وجود آمد اما بازیکنان خیلی زیاد با یکدیگر صحبت کردند. خیلی خوب بود که بدانند چه کار باید نمایند. فکر می کنم دلیل اصلی صعود کاشیما آنتلرز انسجام بازیکنان بود.

دیدار رفت تیم های کاشیما آنتلرژ ژاپن و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا روز 3 ماه نوامبر (12 آبان) در ژاپن برگزار می گردد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز 10 نوامبر (19 آبان) در استادیوم آزادی پذیرای نماینده ژاپن خواهند بود. کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 81

به "اویوا: به خوبی کاشیما آنتلرز را مهیای بازی با پرسپولیس می کنم، هدف ما قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اویوا: به خوبی کاشیما آنتلرز را مهیای بازی با پرسپولیس می کنم، هدف ما قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید