برخی می خواهند زیرپای شفر را خالی نمایند تا جایش را بگیرند

به گزارش مجله رویای کره ای، محمد نوری در مصاحبه با خبرنگاران ابتدا با اشاره به پیروزی خارج از خانه آبی پوشان گفت: گرچه از استقلال انتظار می رود بازیهایی با کیفیت بالاتر انجام دهد، اما همین که سه امتیاز بازی به این تیم تعلق گرفت باید خدا را شکر کرد. این 3 امتیاز در این شرایط از نان شب برای تیم شفر واجب تر بود که خدا را شکر آن را گرفت.

برخی می خواهند زیرپای شفر را خالی نمایند تا جایش را بگیرند

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه تحرکاتی از جانب برخی ها دیده می گردد که معین می نماید این عده بدشان نمی آید شفر نتیجه نیگرد تا جای او را روی نیمکت بگیرند. اینها افراد امتحان پس داده ای هستند و طرفداران هم هرگز پذیرای آنها نخواهند بود.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: ما هم قبول داریم تیم احتیاج به ترمیم و تقویت در نیم فصل دارد. به خصوص که در یک گروه بسیار سخت آسیایی قرار گرفته است، اما اینها دلیل نمی گردد که از شفر حمایت نکرد. در این شرایط بهترین فرد برای راهنمایی استقلال همین شفر است.

نوری تاکید نمود: الان وقت انتقاد از شفر نیست و باید بیشتر از او حمایت کرد و باشگاه هم باید شفر را مدیریت کند. این بهترین کاری است که در قبال سرمربی کنونی باشگاه می توان انجام داد.

مدافع پیشین آبی پوشان با انتقاد از نگاه وزارت ورزش به استقلال گفت: این حرف تکراری است اما باز هم آن را بیان می کنم که متاسفانه وزارت ورزش نگاه یکسانی به استقلال و پرسپولیس ندارد. وزارت ورزش نباید بین این دو تیم تبعیض قائل گردد و باید همان دید حمایتی که به پرسپولیس دارد را نسبت به استقلال هم داشته باشد. قطعا در این صورت بسیاری از مشکلاتی که آبی پوشان با آن دست به گریبان هستند مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 103

به "برخی می خواهند زیرپای شفر را خالی نمایند تا جایش را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی می خواهند زیرپای شفر را خالی نمایند تا جایش را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید