بستر مراودات تجاری در بخش کشاورزی بین غنا و استان مرکزی فراهم گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، امیدو محمد کارانده روز سه شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان مرکزی در اراک گفت: استان مرکزی از ظرفیت های مطلوبی در حوزه های صنعت و کشاورزی برخوردار است و این امر می تواند زمینه ای برای گسترش مراودات اقتصادی غنا و جمهوری اسلامی باشد.

بستر مراودات تجاری در بخش کشاورزی بین غنا و استان مرکزی فراهم گردد

وزیر مختار جمهوری غنا افزود: در حال حاضر مراودات و مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری غنا با یکدیگر بایستی افزایش یابد و تقویت گردد.

کارانده اعلام کرد: بر مبنای اطلاعاتی که موجود است استان مرکزی علاوه بر حوزه صنعت در زمینه کشاورزی نیز ظرفیت های مطلوبی دارد که بستری برای گسترش مراودات غنا با این استان است.

وزیر مختار جمهوری غنا اعلام کرد: یکی از نیازهای جمهوری غنا در حوزه کشاورزی است و استان مرکزی می تواند شرایط مطلوبی را برای مراودات تجاری در این زمینه فراهم کند.

کارانده توضیح داد: این نیازمندی بیشتر به سبب غیر قابل کشت بودن عمده اراضی غنا و همینطور اقلیم این منطقه است که موجب شده این کشور گسترش مراودات در حوزه کشاورزی را در دستور کار قرار دهد.

وزیر مختار سفارت جمهوری غنا ادامه داد: همچنین جمهوری غنا در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز استقبال مطلوبی از سرمایه گذاران خواهد داشت و در این زمینه شرایط مطلوبی را فراهم نموده ایم.

وی افزود: چنانچه در رابطه با مراوده تجاری و اقتصادی دو کشور و سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی اصولی و هدفمند دنبال گردد، می توان مراودات تجاری ایران و غنا را به نحو مطلوب گسترش داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 80

به "بستر مراودات تجاری در بخش کشاورزی بین غنا و استان مرکزی فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستر مراودات تجاری در بخش کشاورزی بین غنا و استان مرکزی فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید