تخصیص اعتبارات ویژه و توسعه راه های ترانزیتی در شمال استان اردبیل

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، شکور پورحسین بعد از ظهر جمعه یک روز پس از بازدید وزیر راه از شهرهای شمالی استان اردبیل در جمع خبرنگاران دستاوردهای اولیه این سفر را تشریح کرد.

تخصیص اعتبارات ویژه و توسعه راه های ترانزیتی در شمال استان اردبیل

وی در این خصوص اضافه کرد: توسعه و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، تخصیص اعتبارات ویژه و تسریع روند اجرایی طرح های در دست اجرا از جمله تاکیداتی بود که آخوندی در این سفر نسبت به تحقق آنها قول مساعد داد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اشاره به بازدید وزیر راه از طرح های مختلف در حوزه راه و شهرسازی و آنالیز نارسایی های موجود در منطقه ادامه داد: در همین راستا وی به صورت مستقیم از بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد و عملیات تعریض راه های شمالی استان، گمرک بیله سوار و... بازدید کرد.

وی توضیح داد: آخوندی با توجه به سرانجام مرحله مطالعه پروژه چهاربانده کردن جاده سربند به پارس آباد و شروع روند اجرایی آن قول مساعد داد و تاکید نمود که با تامین ویژه اعتبار مورد احتیاج، سرعت انجام عملیات این پروژه تسریع گردد.

پورحسین در خصوص اعتبار سایر پروژه های حوزه راه در شمال استان اردبیل که قبلا در بند 20 جدول بودجه نهاده شده بود، یادآور گشت: برغم شرایط دشوار اقتصادی و بودجه ای کشور، وزیر راه و شهرسازی در این سفر برای انتقال اعتبار به بند 1 بودجه و شروع عملیات قول داد.

وی با اشاره به بازدید آخوندی از گمرک بیله سوار و تصمیمات اتخاذ گشته در این خصوص متذکر گشت: با توجه به نقش مهم این گمرک در توسعه اقتصادی و تردد بیش از 180 هزار خودرو از این گمرک، برطرف مشکلات این گمرک و ارتقای آن و نیز معضلات پیشروی اتباع آذربایجانی و رونق دریافت هر چه بیشتر گمرک بیله سوار مورد آنالیز و تاکید نهاده شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 10

به "تخصیص اعتبارات ویژه و توسعه راه های ترانزیتی در شمال استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات ویژه و توسعه راه های ترانزیتی در شمال استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید