طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت هوندا طرح اولیه تقاطع هوشمند خود را در شهر ماریزویل ایالت اوهایو آزمایش کرد.

طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می گردد

در این آزمایش هنگامیکه سیستم Honda Pilot قصد داشت وارد تقاطع گردد، یک نمایشگر بالاسر مخصوص با تصویر یک آمبولانس به رنگ زرد روشن شد.

چند لحظه بعد یک آمبولانس واقعی از تقاطع رد شد. این درحالی بود که نمی توانست چراغ گردان آمبولانس را ببیند. همچنین هنگامیکه عابری در خیابان رد شد، همزمان چراغ تقاطع عوض شد.

هوندا با قراردادن دوربین بالای چراغ های هدایت و رانندگی در یک چهارراه اصلی، تقاطع هوشمندی ساخت که خطرات احتمالی را به رانندگان هشدار می دهد.

دوربین های واید انگل به کار گرفته در این آزمایش می توانند خیابان های منتهی به تقاطع را رصد نمایند و عابران، خودروها و وسایل نقلیه اضطراری را شناسایی نمایند. در مرحله بعد این سیستم اطلاعات خام را به نمایشگرهای بالای سر راننده در 20 خودروی آزمایشی فرستاد.

قرار است در فازهای بعدی آزمایش چندصد خودرو به کار گرفته گردد. هوندا قصد دارد اطلاعات بیشتری از تصادفات در تقاطع ها جمع آوری کند. این پروژه بخشی از تحقیق شرکت خودروسازی برای کاهش زخمی ها و تلفات تصادف خودرو با خودرو و خودرو با عابر، دوچرخه و موتورسیکلت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 63

به "طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اولیه تقاطع هوشمند خیابان آزمایش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید