طرح تنبیهی خسروشاهی برای مسافران استرالیایی ، رفتارهای ناشایست و آزار راننده مساویست با عدم خدمات دهی اوبر

به گزارش مجله رویای کره ای، شرکت اوبر به زودی طرحی را برای مسافران استرالیایی خود اجرا می نماید که بر اساس آن آزار و اذیت راننده مساویست با عدم دسترسی به خدمات این شرکت.

طرح تنبیهی خسروشاهی برای مسافران استرالیایی ، رفتارهای ناشایست و آزار راننده مساویست با عدم خدمات دهی اوبر

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، احتمل دارد اوبر برای اجرایی کردن این سیستم از ستاره دار کردن مسافرن استفاده کند. یعنی به مسافرانی که رفتار ناشایست دارند ستاره های منفی دهد. و امتیاز منفی 4 ستاره یعنی ممنوعیت دسترسی به اوبر.

این شرکت قصد دارد از اواخر ماه جاری میلادی طرح خود را اجرایی کند و این کار را با هدف کاهش تنش بین مسافران و راننده و البته سرانجام دادن به حواشی ماه های گذشته انجام می دهد.

این دستورالعمل های جدید که در 19 سپتامبر در استرالیا و نیوزیلند اجرا می گردد، مسافران اوبر را از انجام رفتارهای نادرست منع می نماید. در بیانیه اوبر در خصوص این شیوه جدید آمده است: اوبر رانندگان خود را از ارائه خدمات به کاربرانی که خطرناک هستند منع می نماید، چرا که در کوشش است امنیت رانندگان را تامین کند.

در بخشی دیگر از این بیانیه ذکر گردیده: اگر رتبه شما به طور میانگین بعد از چندین هفته همچنان در رتبه پایین قرار داشته باشد حساب کاربری اوبر شما غیرفعال می گردد.

سوزان اندرسون، مدیر کل منطقه ای اوبر در استرالیا و نیوزیلند، تاکید نمود که 4 امتیاز منفی اوبر مساویست با ممنوعیت سواری.اوبر در یک پست وبلاگی در مورد این تغییرات شرح داد: این یک گام حیاتی در حفظ تجربه لذت بخش برای مسافران و رانندگان و احترام به محیط زیست است.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 36

به "طرح تنبیهی خسروشاهی برای مسافران استرالیایی ، رفتارهای ناشایست و آزار راننده مساویست با عدم خدمات دهی اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تنبیهی خسروشاهی برای مسافران استرالیایی ، رفتارهای ناشایست و آزار راننده مساویست با عدم خدمات دهی اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید