عالیشاه: پیغام های 40 هزار طرفدار، از رفتن منصرفم کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، یک شب حدود 40 هزار پیغام از مردم دریافت کردم که پرسپولیس را تنها نگذار. همان شب تصمیم گرفتم به این پیشنهادها جواب منفی بدهم و در پرسپولیس بمانم.

عالیشاه: پیغام های 40 هزار طرفدار، از رفتن منصرفم کرد

به گزارش خبرنگاران ، امید عالیشاه روزهای متفاوتی را در پرسپولیس گذرانده است. از رسیدن به عنوان بهترین پاسور لیگ برتر گرفته تا گل زدن در دربی 79 و آن اخراج جنجالی و بعد هم انتقالش به تراکتورسازی که خود امید می گوید تبعات آن همچنان همراهی اش می نمایند.

* از اول فصل معین بود که شرایط سختی خواهیم داشت اما فکر نمی کردیم اینقدر سخت باشد. ربیع خواه مصدوم بود، انصاری و ماهینی مصدوم شدند، نعمتی و مصلح مصدوم هستند. خود من چند بازی مصدوم بودم. شجاع مصدوم است و بقیه هم مسائلی دارند. با این شرایط در بالای جدول هستیم. بازیکنان جوان در این شرایط اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و کار تیم راه افتاد.

* یک سال و نیم دوری از پرسپولیس سخت بود. به خصوص که در این مدت نتوانستم بازی کنم و این کار را سخت تر نموده بود. تا بدنسازی کنم و در شرایط بازی قرار بگیرم، کمی طول کشید اما در چند بازی اخیر شرایطم بهتر شده که امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بتوانم بیشتر به پرسپولیس یاری کنم.

* برگ برنده پرسپولیس، برانکو بوده و هست. او به من محبت دارد و من هم همیشه سعی کردم نظرش را جلب و به تیم یاری کنم. وقتی در تیمی مثل پرسپولیس بازی می کنید که طرفداران زیادی دارد، باید همیشه بهترین عملکرد را داشته باشید تا همه از شما راضی باشند.

* خیلی افسوس خوردم که در بازی فینال نبودم. واقعا حیف شد. البته فوتبال واقعا غیر قابل پیش بینی است اما فکر می کنم اگر بودم، می توانستم به پرسپولیس یاری کنم. هر چند با شرایطی که ما داشتیم، این دومی کمتر از قهرمانی در آسیا نیست. ما یک سال تمام از جذب بازیکن محروم بودیم و به همین دلیل کمبود زیادی داشتیم. مصدومیت ها امان تیم را بریده بود و مسائل مالی هم فشار زیادی به ما وارد کرد. شاید اگر یک گل در ژاپن می زدیم، حتی قهرمان می شدیم اما فوتبال همین است.

* بازی به بازی انرژی مان تحلیل رفت و این مسئله ما را دچار مشکل کرد. ما به دلیل کمبودهایی که داریم نتوانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. البته با همین شرایطی که وجود دارد آقای برانکو به بهترین شکل تیم را آماده می نماید. هر چهار روز یک بازی کردیم و در این شرایط، ریکاوری واقعاً سخت است.

* اگر از ما حمایت می شد، شرایط اینگونه بود؟ تیمی که به فینال آسیا رسیده باید 15درصد از قراردادش را بگیرد؟ در تیم ما مگر چند بازیکن قرارداد خوب و بالا بسته اند؟ نهایتاً پنج نفر. ما تا اینجای فصل حداقل باید 50 درصد از پول مان را می گرفتم اما فقط 15 درصد گرفته ایم. به نظر شما در این شرایط از تیم ما حمایت می گردد؟ متأسفانه وقتی یک تیم در ایران چند سال پشت سر هم نتیجه می گیرد از این اتفاق ها برایش رقم می زنند. پرسپولیس 3-4 سال است بهترین تیم ایران بوده و حتی به فینال آسیا رسید. پس این هجمه ها طبیعی است.

* دعوت شدن یا نشدنم به سلیقه سرمربی تیم ملی بستگی دارد و او صلاح می داند چه کسی دعوت گردد و یا نگردد. ما کار خودمان را می کنیم. شاید بیرون از پرسپولیس انتقاداتی باشد اما ما بازیکنان کار خودمان را می کنیم و به این مسائل کاری نداریم.

* در تیم نوجوانان که بودم، یک بازی با تیم جوانان هامبورگ در آلمان داشتیم و همان موقع یک تیم آلمانی پیشنهاد خوبی به من و پیغام صادقیان داد اما چون سربازی نرفته بودیم، نتوانستیم قرارداد ببندیم و این یک حسرت بزرگ برای من است. البته خیلی هم حسرتش را نمی خورم چون الان بازیکن پرسپولیس هستم که میلیون ها طرفدار دارد.

* پیشنهاد خیلی خوبی از لیگ ترکیه داشتم و حتی بلیتم هم گرفته بودم اما نرفتم. پیشنهادی هم از لیگ یونان داشتم که کارم تمام شده بود. یک پیشنهاد هم از بلژیک داشتم که خیلی خوب بود. وقتی خبر این پیشنهادها همه جا پخش شد، یک شب حدود 40 هزار پیغام از مردم دریافت کردم که پرسپولیس را تنها نگذار. همان شب تصمیم گرفتم به این پیشنهادها جواب منفی بدهم و در پرسپولیس بمانم.

* پاس گل دادن را خیلی دوست دارم و امیدوارم سال جاری هم مثل لیگ پانزدهم بهترین گل ساز لیگ شوم. البته گاهی باید به قصد گل زدن به توپ ضربه بزنم اما کمتر این کار را انجام می دهم.

2 - 670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 114

به "عالیشاه: پیغام های 40 هزار طرفدار، از رفتن منصرفم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: پیغام های 40 هزار طرفدار، از رفتن منصرفم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید