علاقه اشمایکل برای حضور در کادر مدیریتی منچستریونایتد

به گزارش مجله رویای کره ای، دروازه بان پیشین شیاطین سرخ از علاقه اش برای همکاری با منچستریونایتد سخن گفت.

علاقه اشمایکل برای حضور در کادر مدیریتی منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران ، سران باشگاه منچستریونایتد پس از اخراج ژوزه مورینیو و انتخاب اولگنار سولسشایر به عنوان سرمربی موقت خود تا خاتمه فصل، اکنون در حال برنامه ریزی جهت انتخاب سرمربی بعدی شیاطین سرخ برای فصل آینده هستند، این در حالی است که از مائوریسیو پوچتینو و زین الدین زیدان به عنوان گزینه های اصلی سرمربیگری من یونایتد برای فصل آینده یاد شده است. در کنار این گفته می گردد باشگاه منچستریونایتد همچنین به دنبال استخدام یک مدیر فوتبال است.

پیتر اشمایکل با اشاره به اینکه باشگاه منچستریونایتد احتیاج مبرم به یک مدیر فوتبال دارد، از علاقه اش برای حضور در این پست سخن گفت، این در حالی است که گفته می گردد پل میتچل که پیش از این با دو باشگاه انگلیسی تاتنهام و ساوتهمپتون همکاری داشته و در حال حاضر با باشگاه راسنبال لایپزیگ همکاری می نماید، گزینه جدی احراز این پست است.

پیتر اشمایکل 55 ساله در گفت وگو با شبکه رادیویی بی بی سی رادیو 5 لایو گفت: من واقعاً نام خودم را در پست مدیر فوتبال منچستریونایتد می بینم. فعالیت در این پست اما کار آسانی نیست و نگاه همه به شماست، اما من ترسی از این بابت ندارم. می خواهم از یک جایی دوباره درگیر فوتبال باشم. می دانم که دارم مسن تر می شوم، اما زندگی ام پس از بازنشستگی از فوتبال شکلی متفاوت به خود گرفته است.

اشمایکل که 129 بازی ملی با دانمارک در کارنامه اش دارد، هشت سال در منچستریونایتد عضویت داشت و با این تیم پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، سه قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با سرمربیگری سرالکس فرگوسن تجربه کرد.

وی اضافه نمود: مهمترین چیز بازگشت هویت و فرهنگ منچستریونایتد است. من دوست دارم کسی که پیش از این سابقه بازی در منچستریونایتد را داشته است به عنوان مدیر فوتبال باشگاه انتخاب گردد و بتواند ذهنیتی را که سرالکس فرگوسن داشت، به کل باشگاه بازگرداند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 119

به "علاقه اشمایکل برای حضور در کادر مدیریتی منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه اشمایکل برای حضور در کادر مدیریتی منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید