نصیریان دوست: هفته آینده 50 درصد قرارداد بازیکنان مسجد را پرداخت می کنیم

به گزارش مجله رویای کره ای، سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: باید تا نیم فصل 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کردیم، اما فقط 30 درصد از دستمزد بازیکنان را داده ایم.

نصیریان دوست: هفته آینده 50 درصد قرارداد بازیکنان مسجد را پرداخت می کنیم

مهران نصیریان دوست سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان در مصاحبه با ، در خصوص مسائل این باشگاه گفت: تمام تیم های لیگ فزونی درگیر مسائل اقتصادی هستند و این موضوع فقط مختص نفت مسجد سلیمان نیست. کوشش ما این است که مسائل برطرف گردد، اما خواسته هایی که داشه ایم تا این لحظه برآورده نشده است. ما باید تا نیم فصل 50 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت می کردیم، اما فقط 30 درصد از دستمزد بازیکنان را داده ایم. در سایر مسائل باشگاه و تیم مسئله ای وجود ندارد و فقط همین بحث قراداد های بازیکنان وجود دارد که مدیریت کوشش خواهد نمود تا هفته آینده پول بازیکنان را بهشان دهد.

در جذب حامی اقتصادی ناموفق بودیم

او در خصوص جذب حامی اقتصادی شرح داد: قرار بود که با یکی از اپراتور های تلفن همراه قراردادی امضا کنیم، اما چون 2 تیم دیگر خوزستانی یعنی فولاد و صنعت نفت آبادان مشارکت نکردند طرف قرارداد خاطرنشان کرد ما نمی توانیم فقط با 2 تیم استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان قرارداد ببندیم. این یکی از برنامه های جذب حامی اقتصادی مان بود که قرار بود 1.5 میلیارد در 2 قسط به ما داده گردد، اما محقق نشد.

نصیریان دوست ادامه داد: منابع دیگری که وجود دارد یاری هایی است که به تیم می گردد و امیدواریم تا هفته آینده این مبالغ به دستمان برسد تا بتوانیم 20 درصد باقی مانده از قرارداد بازیکنان را بهشان پرداخت کنیم.

او در خصوص زیر ساخت های باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: در بحث زیرساخت ها نیز ما مسئله ای نداریم. نماینده شهر مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی از خود وزیر ورزش نامه ای گرفته است که نفت مسجد سلیمان می تواند از امکانات موجود در خود این شهر برای آمادگی تیمش استفاده کند. از جمله زمین چمن، استخر، رستوران و... در مسجد سلیمان وجود دارد که می توانیم استفاد کنیم. مشکل ما پولی است که به بازیکنان باید بدهیم و هزینه ایاب و ذهاب سیستم هتلینگ و بلیط هواپیما. باقی مسائل ما حل شده هستند و این موضوع هم به زودی حل خواهد شد.

بازیکنان در فصل گرما در این سطل که اصلا سطل زباله هم نیست آب سرد پر می کردند

سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص عکسی که از بازیکنان نفت مسجد سلیمان در حالی که درون یک سطل زباله ایستاده بودند منتشر شده بود گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و این عکس قدیمی است و اصلا آن سطل آشغال نیست. بازیکنان در فصل گرما در این سطل که اصلا سطل زباله هم نیست آب سرد پر می کردند و از آن استفاده می کردند. متاسفانه یکی از طرفداران که نمی توان اسم طرفدار را به او داد این عکس را پخش نموده است.

سطل زباله که جای ریکاوری نیست

او ادامه داد: اصلا این طور نبوده است که این بازیکنان بخواهند آنجا ریکاوری نمایند، سطل زباله که جای ریکاوری نیست. این عکس قدیمی و برای فصل تابستان گذشته است. افرادی شیطنت کردند و این عکس را منتشر نموده اند. این سطل دیگر وجود ندارد و همان موقع جمع شد. این سطل مخصوص زباله نبوده است و، چون جنسش به گونه ای بوده که می توان آب و یخ در آن ریخت برای چنین کاری استفاده شده است.

به جای اینکه تیم را حمایت نمایند به دنبال تخریب آن هستند

نصیریان دوست گفت: در مسجد سلیمان از این اتفاقات زیاد می افتد و به جای اینکه تیم را حمایت نمایند به دنبال تخریب آن هستند. تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر حضور دارد و درست است که اسمش نفت است، اما حمایتی از طرف شرکت های نفتی نمی گردد و از کسانی که مسئولیت دارند انتظار داریم از این تیم حمایت نمایند. این تیم امید های زیادی را در شهر مسجد سلیمان و قوم بختیاری و زاگرس نشینان به وجود آورده است و احتیاج دارد که تقویت گردد. این مسائل آنقدر مهم نیست که بزرگ جلوه داده گردد. تیم در حال تمرین کردن است و اگر قرار بود در سطل آشغال ریکاوری کنیم دوازدهم جدول لیگ نبودیم.

تیم هایی به مانند تراکتورسازی این پول های باد آورده را از کجا می آورند؟

او در خصوص تیم هایی که هزینه زیادی برای جذب بازیکن می نمایند گفت: نمی دانم تیم هایی به مانند تراکتورسازی این پول های باد آورده را از کجا می آورند و بازیکنی را با 8 میلیارد تومان در اختیار می گیرند. بعد تیم هایی به مانند نفت مسجد سلیمان را اینگونه تخریب می نمایند، این کار درست نیست.

سازمان های دولتی حق ورود به ورزش حرفه ای را ندارند

نصیریان دوست در خصوص حمایت نشدن از طرف سازمان های دولتی گفت: سازمان های دولتی حق ورود به ورزش حرفه ای را ندارند و نفت مسجد سلیمان نیز مستثنی از این قضیه نیست به همین منظور نمی تواند منبع اقتصادی را به شکل مستقیم دریافت کند. در واقع باشگاه دیگر تبدیل به موسسه فرهنگی ورزشی شده است و بخش خصوصی محسوب می گردد به همین علت نمی توانند منبع نقدی را به شکل مستقیم به باشگاه تزریق نمایند. اما یاری های غیر نقدی وجود دارد که شرایط را بهتر می نماید و قابل قبول است.

خبر جدایی میداوودی کذب است

او در خصوص خبر جدایی میداوودی و بهمنی گفت: چند روز پیش یکی از سایت های ورزشی خبری منتشر نموده بود که میلاد میداوودی، حکیم نصاری و روح الله بهمنی سرپرست تیم از تیم جدا شده اند، این موضوع کذب محض است و اصلا صحت ندارد. معمولا مسابقات نیم فصل دوم که شروع می گردد این اتفاقات در فوتبال ما رخ می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 146

به "نصیریان دوست: هفته آینده 50 درصد قرارداد بازیکنان مسجد را پرداخت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیریان دوست: هفته آینده 50 درصد قرارداد بازیکنان مسجد را پرداخت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید