نقشه جدید گروه های خودروسازی هیوندای و کیا فاش شد ، اضافه شدن پنل های خورشیدی تا سال 2019

به گزارش مجله رویای کره ای، هیوندای و کیا امیدوارند تا سال 2019 به خودروهای خود پنل های خورشیدی را بیفزایند. این موضوع یاری می نماید که خودروهای این گروه نسلی جدید از تقاضا را بین کاربران رقم زنند.

نقشه جدید گروه های خودروسازی هیوندای و کیا فاش شد ، اضافه شدن پنل های خورشیدی تا سال 2019

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به زودی و در سال 2019 فناوری شارژ خودرو به یاری پنل های خورشیدی به خودروهای هیوندای و کیا اضافه می گردد.

تا پیش از این قرار دادن پنل های خورشیدی روی سقف خودروها در حد یک ایده بود، اما هرگز به طور وسیع به بازار راه نیافته بود، اگرچه ممکن است این ایده طی دوسال آینده به طور کامل دنیا خودر را تغییر دهد.

هیوندای و کیا اعلام نموده اند که در تکنولوژی جدید، آنها از سه سیستم خورشیدی، الکتریکی و هیبریدی استفاده خواهند کرد. بر اساس توضیحات این گروه های خودروسازی، این تکنولوژی شامل اضافه کردن پنل های خورشیدی به سقف اتومبیل های معمولی است.

هیوندای و کیا تخمین زده اند که این سقف خورشیدی می تواند بین 30 تا 60 درصد ظرفیت باتری را طی یک روز اضافه کند ، البت بدیهی است که این موضوع تا حد زیادی به وضعیت آب و هوا بستگی دارد. با توجه به اینکه خودروهای هیبریدی کوچکترین باتری ها را دارند، این یک نقطه آغاز مناسب است.

در این پروژه، یک پنل خورشیدی نیمه شفاف می تواند به یک سونو پانورامیک اضافه گردد، باتری قدرت وسیله نقلیه را افزایش می دهد و در عین حال اجازه می دهد نور به داخل کابین نیز برسد. معین نیست که آیا این اتومبیل ها باتری هایی کوچکتر را استفاده می نماید یا خیر. اما هیوندای و کیا می گویند که این تکنولوژی به شرکتشان یاری می نماید تا با استانداردهای آینده تطابق بالاتری داشته باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 85

به "نقشه جدید گروه های خودروسازی هیوندای و کیا فاش شد ، اضافه شدن پنل های خورشیدی تا سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه جدید گروه های خودروسازی هیوندای و کیا فاش شد ، اضافه شدن پنل های خورشیدی تا سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید