همامی دنبال حکم توقیف اموال پرسپولیس

به گزارش مجله رویای کره ای، همامی پرسپولیس را تهدید نموده که اگر تا یکی دو روز دیگر پولش را ندهد، به مراجع بالاتر شکایت خواهد برد.

همامی دنبال حکم توقیف اموال پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران ، عصبانی ترین طلبکار پرسپولیس، مسعود همامی است که گفته بود حتی یک ریال از طلب 780 میلیونی اش را نخواهد بخشید و حالا دوباره باشگاه را تهدید نموده که تنها یکی دو روز دیگر منتظر تسویه حساب می ماند. این تهدید وقتی جدی تر می گردد که او از شکایت به مراجع بالاتر خبر می دهد: چون دلم نمی خواهد پرسپولیس و فوتبال ایران ضربه بخورند، یکی دو روز دیگر هم صبر می کنم اما اگر مشکلم حل نگردد، به مراجع بالاتر شکایت خواهم کرد. مقدمات این کار را هم انجام داده ام.

همامی از کمیته انضباطی و استیناف حکم گرفته و ای اف سی را هم در جریان مشکلش قرار داده. پس تهدید او به شکایت در مراجع بالاتر را می توانیم توقیف اموال باشگاه تلقی کنیم. مثل همان کاری که علیرضا بیرانوند با باشگاه نفت تهران انجام داد و برای توقیف اموالش حکم گرفت. همه می دانیم که چون فیفا به مسائل داخلی فدراسیون ها ورود نمی کند، هیچکدام از طلبکاران ایرانی پرسپولیس و دیگر باشگاه ها به آنجا نرفته اند.

پس منظور دروازه بان پیشین پرسپولیس از مراجع بالاتر، نمی تواند فیفا یا دادگاه عالی ورزش باشد اما زیاد پیش آمده که طلبکاران با حکم دادگاه، اموال باشگاهی را توقیف نمایند. خودِ پرسپولیس هم تجربه اش را دارد چرا که همین چند هفته پیش دو تا از اتومبیل های این باشگاه را به خاطر بدهی به یک شرکت هواپیمایی که از دوره مدیریت نژادفلاح به یادگار مانده بود، توقیف کردند.

به نظر می رسد همامی هم چنین راهی را برای انتقام از پرسپولیس برگزیده. هر چند در حرف هایش به محرومیت این باشگاه هم اشاره نموده: ای اف سی دنبال این نیست که ببیند پرسپولیس با 8 نفر تسویه نموده و با دو نفر تسویه ننموده. آن ها قانون را اجرا می نمایند و مطمئن باشید پرسپولیس اگر پول من را ندهد، محرومش می کنم و با شکایت به مراجع بالاتر پولم را می گیرم. طرفداران نمی دانند که من به خاطر پرسپولیس از جیبم پول دادم. وقتی می خواستم به پرسپولیس بیایم، طاهری به درخشان گفت بگویید خودش رضایتنامه بگیرد، ما بعدا پولش را می دهیم اما این کار را نکردند. الان هم به نظرم باشگاه نمی خواهد مشکل را حل نماید چون آخرین بار که آقای خمارلو تماس گرفت و گفت تخفیف بده تا آقای گرشاسبی چک را بنویسد، من باز هم تخفیف دادم اما هیچ کاری نکردند.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 43

به "همامی دنبال حکم توقیف اموال پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همامی دنبال حکم توقیف اموال پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید