پزشکان جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، اسدالله درویش امیری ظهر یکشنبه در نشست با جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه پزشکان پس از فرهنگیان هنوز هم جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند و این صندلی باید حفظ و صیانت گردد، اضافه کرد: بی تردید صیانت از صندلی پزشکی باید برای پزشکان و مسئولان مهم باشد و حفظ این صندلی بر عهده مردم، مسئولان و خود پزشکان است.

پزشکان جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند

وی، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را توسعه پزشکی است عنوان و توضیح داد: هر چند معتقدیم مردم گلایه هایی از این حوزه در زمینه تعداد نوبت دهی بالا و تعیین نشدن زمان ویزیت توسط پزشکان و ساخته شدن مطب ها در طبقات بالا دارند.

استاندار زنجان با یادآوری اینکه پیشرفت حوزه پزشکی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی چشم گیر بوده است، ادامه داد: در دهه 60 و 70 حوزه بزرگی از پزشکان ما را پزشکان پاکستانی و فیلیپینی تشکیل می دادند، در حالی که امروز دیگر این گونه نیست و گسترش مراکز پزشکی در جامعه امروز بیانگر این موضوع است.

درویش امیری با بیان اینکه شاید امروز در زمینه تجهیزات پزشکی مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد اما نیروی انسانی ما از مهارت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اعتقاد استوار به این مهم داریم که پزشکان نقش بی بدیلی در سالم سازی و بهبود زندگی انسان ها دارند و ایران جزو کشورهایی است که در حوزه پزشکی پیشینه طولانی دارد.

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز داروساز، به وجود دانشمند بزرگ و نامی چون زکریای رازی اشاره و اعلام نمود: اگر می خواهیم در بخش های مختلف نقدی داشته باشیم، باید منصفانه به دستاوردهای انقلاب نگاه کنیم و بی احتیاج بودن ایران در هیچ یک از حوزه های درمان به کشورهای بیگانه، می تواند مهر تاییدی برای پیشرفت در این عرصه باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 22

به "پزشکان جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکان جزو معتمدترین اقشار در میان مردم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید