تعقیب و گریز تماشایی کوسه بزرگ و یک فُک

به گزارش مجله رویای کره ای، در این فیلم فوق العاده، یک ماهی گیر در کایاک تعقیب و گریز بین یک کوسه بزرگ گرسنه و یک فُک را در حالی که از آب های نیوزیلند بیرون می پریدند، از نزدیک مشاهده کرد.

تعقیب و گریز تماشایی کوسه بزرگ و یک فُک

به گزارش خبرنگاران، گرگ پاتر می گوید که حیوانات به قسمت زیرین کایاک او برخورد کردند و نزدیک بود او را واژگون کنند. او گفت: صحنه هیجان انگیز بود و من در حیرت بودم.

گرگ پاتر گفت که در چند مایلی ساحل خلیج Waihau در حال ماهیگیری با کایاک پدالی خود بود که در آب غوغایی دید که در ابتدا فکر می کرد ماهی تن است.

وی به آب پاشیدن نزدیک تر شد و به زودی متوجه شد که در واقع فکی است که از طریق یک کوسه در آب تعقیب می شود.

پاتر گفت که به نظر می رسد یک کوسه سفید بزرگ جوان باشد، اما کارشناسانی که این فیلم را بررسی کردند، گفتند که ممکن است یک کوسه ماکو بوده باشد.

ماهیگیر گفت که سعی کرده فاصله ایمن را از تعقیب و گریز حفظ کند، اما فک با سرعت به سمت کایاک او همراه با کوسه در تعقیب و گریز آمد. فک سعی کرد زیر کایاک پنهان شود.

پاتر به نیوزیلند هرالد گفت: زمانی که فک زیر کایاک پنهان شد، کوسه از زیر حمله کرد و به ته کایاک کوبید. سپس آنها چند دور دیگر اطراف کایاک چرخیدند و بار دوم، کوسه دوباره به قسمت زیرین کایاک کوبید.

پاتر گفت که او در اثر برخورد دوم نزدیک بود به بیرون بیفتد و جبور شد تا به سرعت از صحنه دور شود. اگر می توانست مرا از کایاک خارج کند، می توانست خاتمه بسیار فاجعه باری داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2306

به "تعقیب و گریز تماشایی کوسه بزرگ و یک فُک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعقیب و گریز تماشایی کوسه بزرگ و یک فُک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید