آسمان کشور فردا بارانی می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران- خبرنگاران- بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از فردا (23 اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می گردد که ابتدا بخش هایی از غرب و شمال غرب را در بر می گیرد.

آسمان کشور فردا بارانی می گردد

کارشناس سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرنگاران اضافه نمود: امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما را خواهیم داشت اما فردا سامانه بارشی وارد کشور می گردد که شمال غرب، غرب، جنوب غرب و بخش هایی از جنوب را در برخواهد گرفت.

فریبا گودرزی اضافه نمود: بارش ها در جنوب به کشور به شکل رگبار و رعد و برق است و در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی گفت: فردا افزایش سرعت بادهای جنوبی را خواهیم داشت که در جنوب غرب و بخش هایی از غرب کشور احتمال گرد و خاک وجود دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آدینه با حرکت این سامانه به سمت شرق علاوه بر مناطق یاد شده به تدریج دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از مرکز و به صورت پراکنده تر سواحل غربی دریای خزر و شمال شرق را در بر می گیرد و در این مناطق بارندگی خواهیم داشت.

به گفته وی از فردا آب های خلیج فارس مواج می گردد.

** آدینه بارانی در پایتخت

گودرزی اضافه نمود: هوای تهران امروز صاف همراه با غبار محلی است، در بعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شده است، کمینه دمای امروز پایتخت 7 درجه بالای صفر و بیشینه دمای امروز به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید، آدینه نیز شرایط برای بارندگی در تهران فراهم می گردد.

کارشناس هواشناسی گفت: کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری با دمای منفی 9 و شهرکرد منفی 8 سردترین و راسک در استان سیستان و بلوچستان با دمای 27 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

علمی 9014** 1055

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 168

به "آسمان کشور فردا بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمان کشور فردا بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید