آن رایس، نویسنده مشهور آثار گوتیک درگذشت

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از ان پی ار، آن رایس نویسنده مشهور آمریکایی رمان های گوتیک در سن 80 سالگی از جهان رفت. کریستوفر رایس ضمن انتشار خبر مرگ مادرش در صفحه شخصی اش در فیس بوک و توئیتر دلیل مرگ او را سکته اعلام نمود. کریستوفر نوشت مادرش در آخرین ساعت های زندگی اش کنارش نشسته بود و هیچ ضعف جسمانی نداشت.

آن رایس، نویسنده مشهور آثار گوتیک درگذشت

رایس بیشتر به خاطر نوشتن رمان مصاحبه با خون آشام معروفیت پیدا نموده بود. این رمان اولین بار در سال 1976 میلادی منتشر شد. در این کتاب یک خون آشام داستان زندگی اش را برای روزنامه نگاری تعریف می نماید. از روی این رمان فیلمی با همین نام ساخته شده است.

آن رایس در این کتاب از سرگذشت مردی سخن می گوید که هنگام مصاحبه با یک خبرنگار، داستان زندگی پرفراز و نشیب خود را تعریف می نماید، اینکه چطور از این یک انسان عادی تبدیل به فردی خون خوار شده است. رایس قسمت های بعدی کتاب را نیز ادامه داد و آنها را با عنوان ماجراهای خون آشام منتشر کرد.

رایس در طول عمرش بیش از 30 کتاب و رمان نوشت که بیش از 150 میلیون جلد از آنها در سراسر دنیا فروش رفته است. رایس با نام مستعار آن رامپلینگ در ژانرهای دیگر داستانی نیز کتاب می نوشت که کتاب خروج به سمت بهشت از جمله آنها محسوب می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1946

به "آن رایس، نویسنده مشهور آثار گوتیک درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آن رایس، نویسنده مشهور آثار گوتیک درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید