آیین نامه لیگ والیبال بدون برگزاری جلسه هیات رئیسه تصویب شد!

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، شهرام عظیمی پس از انتشار آیین نامه جدید سازمان لیگ والیبال گفت: آیین نامه اجرایی و انضباطی برای تمامی موضوعات فنی و انضباطی برگزاری رویدادهای سال جاری است.

آیین نامه لیگ والیبال بدون برگزاری جلسه هیات رئیسه تصویب شد!

وی شرح داد: یکی از ویژگی های این آیین نامه، تبدیل برخی فاکتورها که هر ساله نیاز به تغییر داشت، به فاکتورهایی بر اساس قوانین جاری و روز کشور است و دیگر نیاز به تغییرات در آیین نامه در هر سال وجود ندارد.

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال ادامه داد: آیین نامه اجرایی و انضباطی مسابقات سال 99 در هفت ماده و 6 تبصره تدوین شده است.

پیش از تصویب بند جنجالی، خبرنگاران در گزارشی به تصویب این بند اشاره کرده بود. در آیین نامه سال 97 در تبصره 6 بند 10-3 آمده است: از هر باشگاه فقط یک تیم می تواند در مسابقات لیگ برتر و حذفی شرکت کند.

یعنی یک باشگاه نمی تواند دو تیم را راهی مسابقات کند نه اینکه یک شهر حق ورود دو تیم به مسابقات را نداشته باشد.

با تصویب آیین نامه جدید (البته بدون برگزاری جلسه هیات رئیسه) با توجه به تبصره 6-2 هر شهر به استثنای تهران فقط یک تیم می تواند در مسابقات لیگ برتر شرکت بدهد. به این ترتیب شهر ارومیه برخلاف ادوار گذشته امسال نمی توانند در مسابقات لیگ برتر دو نماینده داشته باشد.

عظیمی پیش از تصویب آیین نامه در مصاحبه با مهر در پاسخ به این سوال که آیا اصلاحات آئین نامه به تصویب مجمع خواهد رسید یا خیر اضافه کرد: بنده پیشنهاد دهنده این موضوع هستم. اساس آن را طوری آماده کرده ایم که مبنای عینی و نظری پشت تمام موضوعات است. با توجه به شناختی که از اعضای هیئت رئیسه دارم همه انسان های خبره، کارکشته و متخصص هستند که امیدوارم رأی بیاورند.

آیین نامه سازمان لیگ امروز در حالی از سوی فدراسیون والیبال منتشر شد که نخستین جلسه هیات رئیسه فردا سه شنبه برگزار خواهد شد!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1064

به "آیین نامه لیگ والیبال بدون برگزاری جلسه هیات رئیسه تصویب شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه لیگ والیبال بدون برگزاری جلسه هیات رئیسه تصویب شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید