اتریوم دوباره به دنیا آمد، زمان خداحافظی با ماینرها فرارسیده است؟

به گزارش مجله رویای کره ای، دیجیاتو نوشت: با تولد اتریوم 2.0 ماینرها برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به سیستم های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت نخواهند داشت.

اتریوم دوباره به دنیا آمد، زمان خداحافظی با ماینرها فرارسیده است؟

با تولد اتریوم 2.0 ماینرها برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به سیستم های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت نخواهند داشت و تغییراتی در این شبکه اتفاق افتاده است.

احتمالا شما هم در چند وقت گذشته، با اخبار مربوط به ادغام شبکه اتریوم روبرو شده اید. در این فرآیند، الگوریتم استخراج رمزارز اتریوم از مدل استخراج اثبات کار (PoW) به مکانیزم اجماع اثبات سهام (POS) تغییر خواهد نمود، اما این تغییر چه تاثیری خواهد داشت؟

آپدیت مرج اتریوم با موفقیت انجام شد

مهم ترین نکته درباره مرج اتریوم که اکنون نهایی شده، به مصرف انرژی مربوط می گردد. در واقع پس از ادغام شبکه اتریوم، مصرف انرژی تا 99 درصد کاهش پیدا می نماید، زیرا ماینرها برای استخراج اتریوم دیگر نیازی به سیستم های کامپیوتری با گرافیک گران قیمت نخواهند داشت. این نکته، آن هم در زمانی که بازار کریپتو به علت مصرف انرژی بسیار زیاد، با نقدها بسیاری روبرو شده، یک مزیت مهم محسوب می گردد.

مدل اثبات سهام یا Proof of Stake (به اختصاری PoS) تازهی، نوعی الگورتیم استخراج رمزارز در سیستم های مبتنی بر بلاکچین است که در آن ماینرهای می توانند با توجه به تعداد کوین هایی که در آن شبکه نگهداری می نمایند، تراکنش هایی را تایید نمایند. به بیان ساده، با وجود این الگوریتم، مصرف انرژی مربوط به استخراج اتریوم به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می نماید و این روش تازه دوستدار محیط زیست محسوب می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2158

به "اتریوم دوباره به دنیا آمد، زمان خداحافظی با ماینرها فرارسیده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریوم دوباره به دنیا آمد، زمان خداحافظی با ماینرها فرارسیده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید