اتفاقی عجیب در استقلال؛ آبی پوشان بدون بازیساز مقابل الهلال

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، علیرغم تمایل فرهاد مجیدی به حفظ فرشید اسماعیلی هافبک میانی آبی پوشان، مخالفت مدیران باشگاه با تمدید این بازیکن باعث شد اسماعیلی در حالی که برای تمدید با تیمی که 6 سال در آن بازی نموده و سومین کاپیتان آن است بی تابی می کرد، پایان (حداقل تا قبل از ملاقات با الهلال) قرارداد این بازیکن تمدید نشود تا اتفاقی نادر برای آبی پوشان افتاده و آنها در حالی برابر الهلال به میدان بروند که فاقد هافبک بازی ساز باشند.

اتفاقی عجیب در استقلال؛ آبی پوشان بدون بازیساز مقابل الهلال

در حالی که فرهاد مجیدی در اواخر فصل گذشته تنها خواسته اش از مدیریت باشگاه حفظ شاکله تیمی بود، اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد و بازیکنان مهمی به دلایل مختلف از این تیم جدا شدند. بازیکنانی مثل رشید مظاهری، مسعود ریگی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته، مهدی قایدی، میلیچ، محمد نادری و شجاعیان اشاره نمود.

قطعاً همه این بازیکنان با نظر فنی فرهاد مجیدی از این تیم جدا نشدند و در بین آنها بودند بازیکن یا بازیکنانی باوجود تمایل مجیدی در این تیم باقی نماندند.

فرشید اسماعیلی را می توان مثالی نقض در این خصوص دانست. در حالی که فرهاد مجیدی با صراحت از تمایلش برای حفظ اسماعیلی صحبت کرد و حتی ابراز امیدواری کرد که مدیریت باشگاه با کنار گذاشتن کدورت ها قرارداد این بازیکن را قبل از بازی با الهلال تمدید نمایند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

ماحصل این عدم هماهنگی بین کادر فنی و مدیریت این شد که حالا استقلال باید در حالی مقابل الهلال بازی کند با از دست دادن یکی از باتجربه ترین بازیکنان آسیایی اش، بدون هافبک میانی بازی ساز به میدان برود که این قطعاً بر فرایند تیمی به خصوص در فاز تهاجمی تاثیرگذار خواهد بود.

محتمل ترین گزینه ای که می تواند جای خالی اسماعیلی را در خط میانی آبی پوشان پر کند، آرش رضاوند است که البته این بازیکن هم یک بازی ساز تخصصی نیست.

ملاقات استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 روز دوشنبه 22 شهریور در دبی برگزار می گردد و باید دید مجیدی برای پر کردن جای خالی اسماعیلی چه تمهیدی می اندیشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1812

به "اتفاقی عجیب در استقلال؛ آبی پوشان بدون بازیساز مقابل الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقی عجیب در استقلال؛ آبی پوشان بدون بازیساز مقابل الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید