اطلاعات 3.3 میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن به سرقت رفت

به گزارش مجله رویای کره ای، شرکت فولکس واگن گفت که افراد خلافکار توانسته اند اطلاعات شخصی 3.3 میلیون مشتری فولکس واگن و آئودی را در آمریکا به سرقت ببرند.

اطلاعات 3.3 میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن به سرقت رفت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت خودرو سازی فولکس واگن آلمان که در عین حال مالک شرکت آئودی هم محسوب می گردد گفت که افراد خلافکار توانسته اند اطلاعات شخصی 3.3 میلیون مشتری این دو شرکت خودروسازی را در آمریکا و کانادا به سرقت ببرند. اطلاعات به سرقت رفته شامل اطلاعات مربوط به خدمات اجتماعی و کد های شهروندی افراد بوده که حفظ این اسرار بسیار مهم بوده است.

فولکس واگن طی نامه ای به مشتریانش هشدار داده که شخص ثالثی توانسته به اطلاعات شخصی آن ها دسترسی پیدا کند. این اطلاعات به وسیله خلافکاران بین سال های 2019 تا 2021 و از یک نمایندگی فروش در آمریکای شمالی به سرقت رفته است. این اطلاعات برای بازاریابی و فروش بین سال های 2014 تا 2019 جمع آوری شده بود.

فولکس واگن اعلام نموده که با کارشناسان حوزه سایبری و بعلاوه مقامات قضایی آمریکا در این زمینه ارتباط گرفته و به مشتریانش پیشنهاد داده که آن ها را در برابر دزدی اطلاعات شخصی بیمه کند.

این شرکت خودروسازی آلمانی طی بیانیه ای گفته که ما درباره مسائل احتمالی که برای مشتریان به خاطر این سرقت اطلاعات ایجاد خواهد شد متأسف هستیم.

گروه خودروسازی فولکس واگن دومین گروه عظیم خودروسازی در دنیا به تعداد می رود و در کنار آئودی، مالک شرکت های خودروسازی بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، پورشه، سیپ و اسکودا هم است. شرکت فراوری موتورسیکلت های دوکاتی به همراه دو شرکت مان و اسکانیا که کامیون فراوری می نمایند هم متعلق به فولکس واگن هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1724

به "اطلاعات 3.3 میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن به سرقت رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات 3.3 میلیون مشتری آئودی و فولکس واگن به سرقت رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید