افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه، حقوق بازنشستگان پلکانی بالا می رود

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر رفاه گفت:افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از خرداد ماه اعمال می گردد و مابه التفاوت حقوق آنان نیز در ماه های تیر و مرداد پرداخت خواهد شد.

افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه، حقوق بازنشستگان پلکانی بالا می رود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حجت الله عبدالملکی به زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، اشاره نمود و گفت: با توجه به تصویب مصوبه در هیئت دولت، افزایش حقوق بازنشستگان از خرداد ماه انجام خواهد شد بعلاوه مابه التفاوت حقوق بازنشستگان برای ماه های فروردین و اردیبهشت نیز در ماه های تیر و مرداد واریز می گردد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست دولت مردمی، افزایش رفاه با رویکرد عدالت است گفت: این در حالیست که افزایش انجام شده برای حقوق بازنشستگان و کارگران با رقم 57.4 درصد حداقل بگیران، سایر سطوح 38 درصد به علاوه 515 هزار تومان بی نظیر است.

وزیر رفاه به مبلغ حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی اشاره نمود و اضافه کرد: در همین ارتباط حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در امسال کمتر از 5 میلیون و 580 هزار تومان نخواهد بود.

عبدالملکی گفت: برای سایر صندوق های بازنشستگی نیز در امسال افزایش 10 درصد حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بازنشستگانی که در سال گذشته 3 میلیون و 700 هزار تومان دریافتی داشته اند با افزایش انجام شده این رقم در سال 1401 به 6 میلیون تومان خواهد رسید گفت: در واقع 2 میلیون و 300 هزار تومان به حقوق ها آن ها اضافه خواهد شد.

وزیر رفاه گفت: بعلاوه بازنشستگانی که دریافتی آن ها 9 میلیون تومان بوده با 1 میلیون و 700 هزار تومان افزایش به 10 میلیون و 700 هزار تومان رسیده و بازنشستگانی که دریافتی 11 میلیون تومان دریافتی در سال 1400 داشته اند با افزایش 1 میلیون و 600 هزار تومان به 12 میلیون و 600 هزار تومان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2108

به "افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه، حقوق بازنشستگان پلکانی بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق بازنشستگان از خردادماه، حقوق بازنشستگان پلکانی بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید