انیمیشن روح بدون اکران سینمایی به دیزنی پلاس می آید

به گزارش مجله رویای کره ای، انیمیشن روح (Soul ) جدیدترین محصول پیکسار/دیزنی همچون فیلم سینمایی مولان (Mulan) روانه شبکه دیزنی پلاس خواهد شد و در سالن های سینما اکران نمی گردد.

انیمیشن روح بدون اکران سینمایی به دیزنی پلاس می آید

روح که اولین انیمیشن پیکسار با قهرمان سیاه پوست است و قرار بود 20 نوامبر سال میلادی 2020 در سینماها روی پرده برود در یک تصمیم جدید از روز 25 دسامبر به شکل انحصاری از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد و در اختیار مشترکین این رسانه شرکت دیزنی قرار می گیرد.

در مناطقی از بازارهای دنیای که دیزنی پلاس در دسترس نیست، فیلم سینمایی روح در سالن های سینما اکران خواهد شد و تاریخ اکران آن هم در روزهای آینده معین می گردد.

دیزنی پیش از این فیلم سینمایی مولان را هم به شبکه دیزنی پلاس برده بود با این حال درباره مولان مخاطبان مجبور بودند به شکل مجزا 30 دلار پرداخت نموده تا این فیلم سینمایی را تماشا نمایند. اما درباره فیلم روح نیازی به پرداخت این مبلغ وجود ندارد و داشتن اشتراک دیزنی پلاس کافی است.

انیمیشن روح را پیت داکتر کارگردانی نموده است؛ داکتر هنرمند مشهوری است که داستان تعدادی از برترین انیمیشن های معاصر همچون کارخانه هیولاها (Monsters,Inc)، داستان اسباب بازی (Toy Story) و وال-ئی (WALL·E) را به رشته تحریر درآورده. داکتر کارگردان بالا (Up) و درون و بیرون (Inside Out) هم بوده؛ دو فیلمی که جایزه اسکار بهترین انیمیشن را در سال های 2010 و 2016 دریافت نموده اند.

شرکت دیزنی در بیانیه خود پیرامون انتقال انیمیشن روح به شبکه دیزنی پلاس آورده است: ظرف 6 ماه گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایطی در بازار پدید آمده که گرچه از زوایای مختلفی سخت است اما در عین حال فرصتی برای نوآوری در زمینه توزیع محتوا پدیده آورده است.

دیزنی در این بیانیه با اشاره به شبکه دیزنی پلاس افزوده است: پلتفرم دیزنی پلاس با بیش از 60 میلیون دنبال نماینده در طول سال اول راه اندازی، مقصدی ایدئال برای خانواده ها و طرفداران است تا این بار به شکلی متفاوت از یک فیلم بسیار مهم استودیوی پیکسار در خانه های خود لذت ببرند.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که فیلم سینمایی روح یکی از آثاری بود که در میان فیلم های برگزیده بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم کن قرار داشت و در عین حال از آثاری است که قرار است در جشنواره فیلم لندن هم نمایش داده گردد.

خبر اکران نشدن انیمیشن روح پس از آن اعلام شد که در هفته های اخیر شاهد به تأخیر افتادن موج جدیدی از آثار سینمایی بودیم؛ از جمله مهم ترین این آثار می توان به زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) و تل ماسه (Dune) اشاره نمود که اکران هر دوی آن ها به سال 2021 منتقل شدند. از طرف دیگر استودیوی برادران وارنر نیز که مشغول فراوری فیلم سینمایی بتمن (The Batman) است اکران این عنوان را به سال 2022 موکول نموده است.

شرکت دیزنی به شکل مشابه در ماه سپتامبر مجموعه ای از بلاک باسترها را به تأخیر انداخت تا داستان وست ساید (West Side Story) از 18 دسامبر سال 2020 به 10 دسامبر سال 2021 منتقل گردد. فیلم مهم دنیا سینمایی مارول یعنی بیوه سیاه (Black Widow) با نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون برای نمایش در تاریخ 6 نوامبر سال میلادی جاری آماده شده بود اما دیزنی این اثر را هم به 7 می سال 2021 منتقل کرد. علاوه بر این ها فیلم سینمایی جاودانگان (The Eternals) ساخته کلویی ژائو کارگردان تحسین شده فیلم سرزمین آواره ها (Nomadland) از تاریخ 12 فوریه سال 2021 به 5 نوامبر سال 2021 منتقل شد تا در سال 2021 هم دیرتر از قبل نمایش داده گردد.

  • تأخیر مجدد اکران جیمز باند صنعت سینما را به زانو درآورد
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1266

به "انیمیشن روح بدون اکران سینمایی به دیزنی پلاس می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن روح بدون اکران سینمایی به دیزنی پلاس می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید