اونای امری: بازی مقابل برایتون آخرین حضور چک و رمزی در امارات است، تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود

به گزارش مجله رویای کره ای، اونای امری از تیمش انتظار پیروزی در آخرین بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را دارد.

اونای امری: بازی مقابل برایتون آخرین حضور چک و رمزی در امارات است، تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه مقابل برایتون در هفته سی وهفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس تأکید کرد تیم او باید آخرین بازی خانگی فصل را مقابل چشم هواداران خودی با پیروزی به انتها برساند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: مقابل برایتون نیاز به پیروزی داریم. اگر در این بازی به پیروزی برسیم، می توانیم برای قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر لیگ، نبرد پرامیدی در هفته آخر با برنلی داشته باشیم. سرنوشت کسب سهمیه در دست ما نیست، اما نیاز داریم در این دو بازی به پیروزی برسیم و اولین گام بازی با برایتون است.

وی در ادامه اضافه نمود: قطعاً پیروزی در هیچ رقابتی آسان نیست. تمرکز ما روی بازی با برایتون است. این جدال آخرین بازی ما در این فصل لیگ برتر در خانه به حساب می آید. از طرف دیگر آخرین بازی پتر چک و آرون رمزی در امارات است و می خواهیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هدف اول ما نیز قرار دریافت در بین چهار تیم برتر محسوب می شود. قصد داریم در فصل بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم و برای این کار دو راه داریم؛ یا از طریق لیگ برتر صعود کنیم یا قهرمان لیگ اروپا شویم. در حال حاضر برای قرار دریافت در بین تیم های برتر لیگ برتر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 194

به "اونای امری: بازی مقابل برایتون آخرین حضور چک و رمزی در امارات است، تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: بازی مقابل برایتون آخرین حضور چک و رمزی در امارات است، تمام تمرکز ما روی این بازی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید