بهترین هتل های ارزان پکن؛ شهر تاریخی و فرهنگی در چین

به گزارش مجله رویای کره ای، هتل های پکن هتل هایی با رنگ و شکل سنتی هستند و نشانی از فرهنگ زیبای این شهر را در خود دارند؛ هتل های ارزان در این شهر می تواند انتخاب مناسبی برای سفرهای اقتصادی در چین باشد.

بهترین هتل های ارزان پکن؛ شهر تاریخی و فرهنگی در چین

پکن که دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای تلقی می شود، شهری باستانی با معابد خیره کننده و داستان های اسطوره ای و افسانه ای است. این شهر بی نظیر که سابقه تاریخی آن به بیش از سه هزار سال می رسد، کلکسیونی از آثار تاریخی را در خود گردآوری کرده و سالانه میزبان هزاران توریست است که با بهترین دیدنی ها از آن ها میزبانی می کند و رویای آنان را برای گذر به داستان های کهن جامه عمل می پوشاند.

با توجه به این حجم عظیمی از توریستان که به این شهر سفر می کنند، هتل ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهند بود. در این مقاله قصد داریم هتل های ارزان پکن را به شما معرفی کنیم تا برای سفر ارزان خود به پکن یا هنگام رزرو تور پکن بتوانید با خیال راحت هتل انتخاب کنید؛ پس همراه ما باشید.

لیست هتل ها:

  • هاستل هپی دراگون (Happy Dragon)
  • هتل فار ایست (Far East Hotel)
  • هتل کلاسیک کونکورت (The Classic Courtyard)
  • هتل سنت انجل (Saint Angel Hotel)
  • هاستل پکینگ یوس (Peking Youth Hostel)
  • هتل دیز فوربیدن (Days Inn Forbidden)
  • هتل سیتی کورت (Citycourt Hotel)
  • هتل تردیشینال ویو (Traditional View Hote)

هاستل هپی دراگون (Happy Dragon)

همیشه اقامت در هتل یا هاستلی که در یک محله قدیمی و تاریخی باشد برای بسیاری از توریستان مهیج است. هاستل هپی دراگون در یک محله قدیمی و کاملا به سبک خانه های سنتی است که حس و حال فوق العاده ای را به مهمانان خود می بخشد.

این هاستل زیبا با اتاق های جادار و بزرگ از مهمانان خود میزبانی می کند. اتاق ها تمیز و ساده هستند و آنچه که برای یک اقامت خوب لازم است در آن فراهم شده است. اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی از امکانات اتاق های این هاستل است.

در رستوران هتل می توانید غذاهای چینی را تست کنید و اگر دوست دارید بیشتر در میان مردم محلی قرار بگیرید می توانید به رستوران های سنتی اطراف محل اقامتتان بروید.

این هاستل یک هاستل اجتماعی است و شما در مدت اقامت خود با افراد بسیاری آشنا خواهید شد. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 1.4 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 2.8 کیلومتر، تا معبد بهشت 4.7 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 2.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 9 Shijia Hutong Chao Nei Nan Xiao Jie, Dongcheng, 100010 Beijing, China
  • این هاستل 2 ستاره و دارای 45 اتاق است.
  • امکانات هاستل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

هتل فار ایست (Far East Hotel)

هتل فار ایست هتلی 2 ستاره و اقتصادی در پکن است که در خیابان Xicheng قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز خرید و دیدنی های مهم شهر دارد. اتاق های این هتل دکوری مدرن و ساده دارند و تمام امکانات لازم برای اقامت مهمانان خود را فراهم کرده اند. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی است.

این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است و شما می توانید جلسات کاری خود را در آن برگزار کنید. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 2.8 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 1.5 کیلومتر، تا معبد بهشت 2.2 کیلومتر و تا شهر ممنوعه چین 2.6 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 90 Tie Shu Xie Jie, Xicheng, 100050 Beijing, China
  • این هتل 2 ستاره و دارای 125 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، بیلیارد، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

هتل کلاسیک کورتیارد (The Classic Courtyard)

هتل کلاسیک کورتیارد هتلی به سبک و طراحی سنتی است و شما با انتخاب این هتل با شیوه زندگی مردمان بومی آشنا می شوید. شما در این هتل با فرهنگ چینی آشنا خواهید شد. اقامت در این هتل بسیار لذت بخش است؛ استفاده از رنگ های قرمز و چراغ هایی با طراحی چینی فضای این محیط را دلچسب و مجذوب کننده کرده است.

اتاق ها با کفپوش چوبی و کاغذ دیواری های زیبا دکور شده است و محیط دوست داشتنی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. مبلمان و تخت های چوبی زیبا اتاق ها را آراسته است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه و حمامی اختصاصی است.

برای گشت و گذار در این شهر می توانید در تورهایی که در این هتل برگزار می شود شرکت کنید. امکان کرایه دوچرخه نیز در این هتل برای شما وجود دارد. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 3.6 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 4.7 کیلومتر، تا معبد بهشت 7.4 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 3.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 31 Beixin Hutong Yonghegong Street, Dongcheng, 100007 Beijing, China
  • این هتل 3 ستاره و دارای 6 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق خانوادگی، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، کرایه دوچرخه، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

هتل سنت انجل (Saint Angel Hotel)

هتل سنت انجل از موقعیت جغرافیایی خوب برخوردار است و می تواند اقامت خوبی را برای مهمانان خود فراهم کند. این هتل خدمات با کیفیتی را برای مهمانان خود ارائه می دهد و آن ها با رضایت و خشنودی این هتل را ترک می کنند. ایستگاه مترو نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است و دسترسی به بخش های مختلف را برای شما راحت کرده است.

اتاق های هتل مدرن و زیبا هستند و در دکور اتاق ها از رنگ کرم یا رنگ سبز یشمی استفاده شده است. همه اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی و سشوار هستند.

رستوران هتل زیبا و به سبک کلاسیک است و با غذاهای چینی از مهمانان خود میزبانی می کند. این هتل خدمات ماساژ نیز برای مهمانان خود در نظر گرفته است و آن ها پس از گشت و گذار در شهر می تواند با ماساژی حرفه ای خستگی را از تن بیرون کنند.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 3.6 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 4.7 کیلومتر، تا معبد بهشت 7.4 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 3.9 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 10, 4 Lane, Xiangjun Beili, Hujialou, Chaoyang, 100020 Beijing, China
  • این هتل 3 ستاره و دارای 75 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

هاستل پکینگ یوس (Peking Youth Hostel)

هاستل پکینگ یوس هاستلی متعلق به یک گل فروش است که با ذوق بسیار، محیط این هاستل را با گل های زیبا و رنگارنگ آراسته است. این هاستل، مکانی با طراوت و شاداب است و شما در هر لحظه از این هتل، حس تازگی را لمس خواهید کرد. این هاستل در مرکز شهر قرار گرفته است و بسیاری از مراکز خرید به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است.

اتاق های متنوعی در این هاستل وجود دارد که شما با توجه به تعداد نفری که سفر می کنید می توانید از اتاق های دو تخته تا چند تخته آن انتخاب کنید. در اتاق ها از ترکیب رنگ های گرم و سرد استفاده شده است. اتاق ها با کفپوش چوبی پوشیده شده اند و تجهیزات تهیه چای و قهوه، تلویزیون، اینترنت و تهویه در اتاق ها وجود دارد.

هتل دارای تراسی زیبا با گل های رنگارنگ و زیبا است و بی شک خوردن یک نوشیدنی یا عصرانه در این فضا فوق العاده خواهد بود. همه بخش های این هاستل دلربا و مجذوب کننده است؛ رستوران این هاستل نیز همانند بخش های دیگر دکوری زیبا دارد که با گل ها و گیاهان مزین شده است.

از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 2.7 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 3.4 کیلومتر، تا معبد بهشت 6.4 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 2.4 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 113-2, Nan Luo Gu Xiang, Dongcheng District, Dongcheng, 100009 Beijing, China
  • این هتل 2 ستاره و دارای 15 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، اتاق بازی، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، چک این / چک اوت خصوصی، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی، ژاپنی)

هتل دیز فوربیدن (Days Inn Forbidden)

هتل دیز فوربیدن هتلی بزرگ و زیبا که تلفیقی از هنر مدرن و سنتی است. این هتل تمام نیازهای شما را برای اقامتی خوب فراهم می کند. این هتل باغی رویایی و زیبا دارد که مهمانان از قدم زدن در این محیط بسیار لذت می برند و فرصت مناسبی برای کسانی است که قصد قدم زدن در فضای باز و محیطی با نشاط را دارند.

اتاق های دلباز هتل پنجره ای رو با باغ دارند و پرده های حریر نور کافی را به اتاق ها می رساند. دکوراسیون اتاق ها ساده اما شیک است و همه آن ها شامل امکاناتی چون اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و امکانات تهیه چای و قهوه هستند.

صبحانه در رستوران هتل هر روزه برای شما تهیه می شود و از شما با غذاهای چینی و بین المللی پذیرایی می شود. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 0.5 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 0.9 کیلومتر، تا معبد بهشت 3.5 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 1.5 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 1 Nanwanzi Alley, Dongcheng, 100006 Beijing, China
  • این هتل 3 ستاره و دارای 169 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، کرایه دوچرخه، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی، ژاپنی)

هتل سیتی کورت (Citycourt Hotel)

هتل سیتی کورت هتلی به سبک و طراحی سنتی است که در منطقه ای قدیمی دارد و بسیاری به همین دلیل آن را برای اقامت خود برمی گزینند و با ارائه خدمات خوب و کم هزینه می تواند گزینه ای اقتصادی برای مهمانان باشد.

اتاق های هتل با درهای چوبی و سنتی فضای خاصی را ایجاد کرده است و مبلمان و تخت هایی با منبت کاری چینی فضا را برای شما دلنشین تر کرده است. همه اتاق ها دارای اینترنت بی سیم، تهویه ، تلویزیون و میز کار هستند. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 3.7 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 4.3 کیلومتر، تا معبد بهشت 7.4 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 3.3 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 14 Liulisi Xiang, Baochao Hutong, East Gulou Street, Dongcheng, 100009 Beijing, China
  • این هتل 3 ستاره و دارای 24 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کرایه دوچرخه، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

هتل تردیشینال ویو (Traditional View Hote)

هتل تردیشینال ویو هتلی سنتی و مجذوب کننده با امکانات عالی برای مهمانان است. این هتل که در محله ای قدیمی قرار گرفته است امکان دسترسی به بخش های مختلف شهر را برای شما فراهم می کند. شما در این محله می توانید گشت و گذار مهیجی را داشته باشید و به ماجراجویی بپردازید. شما با انتخاب این هتل نه تنها اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد بلکه سفری ارزان را خواهید داشت.

اتاق های سنتی و مجذوب کننده این هتل با نورپردازی حرفه ای و مبلمان هایی با مبنت کاری های خاص و هنری شما را با اشتیاق بسیار به سمت خود جذب می کند. اتاق ها مجهز به اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی زیبا هستند.

این هتل دارای محوطه ای زیبا و سنتی با نقاشی های خاص و چینی است که شما می توانید نوشیدنی های محلی را در ظروف چینی زیبا نوش جان کنید. از این هتل تا خیابان وانگ فوجینگ 3 کیلومتر، تا میدان تیان آنمن 3.8 کیلومتر، تا معبد بهشت 6.8 کیلومتر و تا شهر ممنوعه 2.8 کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: 33 Juer Hutong, Dongcheng, 100009 Beijing, China
  • این هتل 3 ستاره و دارای 99 اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کرایه دوچرخه، اینترنت بی سیم، امانت بار، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانت، اتاق های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه (چینی، انگلیسی)

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های ارزان شهر پکن بوده است؛ تلاش شد هتل هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می توانید به هر یک از این هتل ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1986

به "بهترین هتل های ارزان پکن؛ شهر تاریخی و فرهنگی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ارزان پکن؛ شهر تاریخی و فرهنگی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید