تلاش جالب وینیسیوس برای جبران لایی تحقیر آمیز دی ماریا

به گزارش مجله رویای کره ای، دوئل دو قدرت سنتی فوتبال آمریکای لاتین در دور مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر با صحنه های چشم نوازی همراه بود.

تلاش جالب وینیسیوس برای جبران لایی تحقیر آمیز دی ماریا

به گزارش خبرنگاران، مصاف تیم های ملی آرژانتین و برزیل تحت هر شرایطی مجذوب کننده است چه برسد به وقتی که هواداران مدت زیادی منتظر تماشای نبرد آنها مانده باشند و یکی از این دو تیم هم برای رسیدن به هدفی مهم مانند سهمیه حضور در جام جهانی بجنگد. دو قدرت برتر فوتبال آمریکای جنوبی که بازی قبلی آنها در خاک برزیل به سبب جنجال مقامات اداره بهداشت برزیل نیمه تمام ماند، بامداد امروز (چهارشنبه) در چهاردهمین دور از بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل تمام شد. در این بین یک امتیاز این بازی سبب شد که آرژانتین پس از برزیل دومین تیم صعود کننده به مرحله نهایی جام جهانی شود.

بازی اگرچه گل نداشت اما دو صحنه زیبا در آن خلق شد که هواداران را به وجد آورد. صحنه اول لایی خوردن وینیسیوس جونیور مهاجم تیم ملی برزیل از آنخل دی ماریا بود که هوادران حاضر در ورزشگاه سن خوان دل بیسنتاریوی شهر سن خوان را به وجد آورد.

این اتفاق اما خیلی روی اعتماد به نفس مهاجم رئال مادرید تأثیر منفی نگذاشت و او دقایقی بعد به شیوه ای جالب سعی در تلافی حرکت دی ماریا البته روی یکی از دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین داشت و نائوئل مولینا را با یک دریبل رنگین کمانی از پیش رو برداشت.

فیلم این دو صحنه زیبا را در ادامه می بینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1923

به "تلاش جالب وینیسیوس برای جبران لایی تحقیر آمیز دی ماریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش جالب وینیسیوس برای جبران لایی تحقیر آمیز دی ماریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید